• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
11

حضور بد حجاب ها و لاک زده ها در مراسم قرآن خوانی ماه رمضان در چهار باغ اصفهان

  • کد خبر : 1962
  • 27 اردیبهشت 1401 - 17:33
حضور بد حجاب ها و لاک زده ها در مراسم قرآن خوانی ماه رمضان در چهار باغ اصفهان
 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت : همان جوان های بد حجاب و لاک زده در ماه رمضان در چهار باغ در مراسم قرآن خوانی شرکت کردند. جهاد تبیین عکسی است که در دنیا دست به دست می شود که یک روحانی نخبه در کشور آلمان برای بانوان با حجاب و بی حجاب ریاضی تدریس می کند.

خبرنگار : فردین عبدلی / به گزارش سیاست فردا حجت الاسلام والمسلمین  مهدی فوقی امروز(سه‌شنبه، ۲۷ اردیبهشت) در آیین تودیع و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: یکی از سختی هایی که با نسل جوان داریم این است که ما  سخنرانی هایی را انجام می دهیم که مخاطب خاص خود را ندارد و این یکی از خطراتی است که باید به آن فکر کنیم ،امروز در یک برهه ای از انقلاب اسلامی قرار گرفتیم که سازمان تبلیغات اسلامی  باید بگوید در 40 سال اخیر  چه اقدامی انجام داده است.

وی با بیان اینکه من با زیاد ماندن یک مسئول در یک سمت مخالف هستم ادامه داد : زمانی که کارتابل اداری را باز میکنم درخواست های مختلف در زمینه دریافت میز ، اتاق و صندلی است ، مگر قبل از انقلاب اسلامی که با فشار نظام منحوس پهلوی  همه جنایت ها را برای جلوگیری از گسترش از افکار امام به خرج دادند میز و صندلی در کار بود، مگر اتاق و دفتری بود ؟! امروز هرجایی که شما یک حرکت پیش برنده ای را شاهد هستید ، علمدار آن یک طلبه جهادی است.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: امروز حرف های نو جامعه تبلیغاتی ما کجاست ؟ همراهی با نسل جوان و نوجوان ما که وسط چهارباغ یک اروپای را رقم زدند کجاست؟
اسلام حرف نو دارد چرا آنها را به نسل جوان منتقل نمی کنند؟ امروز سازمان چه برنامه ای برای ابلاغ حرف های نو نظام اسلامی به نسل جوان دارد؟ امروز هیئت های ما باید بگویند نسبتشان با ایجاد جشن و نشاط در جامعه به صورت مشروع چیست؟ ما نشستیم، امروز سازمان تبلیغات اسلامی تماشاچی شده ،می نشیند و نگاه می کند  که چه اتفاقی افتاد و سپس محکوم میکند اصلا چه کسی گفته که روحانیت باید محکوم کند.

فوقی افزود: همان جوان های بد حجاب و لاک زده در ماه رمضان در چهار باغ در مراسم قرآن خوانی شرکت کردند. جهاد تبیین عکسی است که در دنیا دست به دست می شود که یک روحانی نخبه در کشور آلمان برای بانوان با حجاب و بی حجاب ریاضی تدریس می کند. همچنین خطاب به رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان گلپایگان می گوییم که جوانان را درک کنید و با آنها در ارتباط باشید و در دسترس مسئولین باشید.

خاطرنشان کرد:  اداره تبلیغات باید پدری کند، ورود به مسائل حاشیه پیش برنده نیست یک روحانی باید همه چیز تمام باشد.اگر مسئولیتم اجازه میداد تمام دفاتر تبلیغات اسلامی در سطح کشور را تعطیل می کردم. ما میز و مسئول دفتر نمیخواهیم بلکه باید با جوانان ارتباط بگیریم و افراد دغدغه مند را پای کار بیاوریم، مگر ما چه کسی هستیم که از انتقاد ناراحت شویم ،پس کجا باید از ما بپرسند که در تبلیغات اسلامی چکار میکنیم.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=1962

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.