• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6

در تمام نهاد های فرهنگی مخصوصا در استان اصفهان تمرکزگرایی شدید وجود دارد

  • کد خبر : 1968
  • 27 اردیبهشت 1401 - 18:17
در تمام نهاد های فرهنگی مخصوصا در استان اصفهان تمرکزگرایی شدید وجود دارد
رئیس سابق تبلیغات اسلامی شهرستان گلپایگان گفت: مجتمع فرهنگی از طرف سازمان تبلیغات اسلامی  در حال ساخت است که از در سال 1380 استارت آن زده شده  اما با وجود  تغییر چندین مدیر مختلف پیشرفت فیزیکی این مجموعه تنها ۴۰ درصد بوده، با تزریق قطره چکانی اعتبار، این ساختمان به سرانجام نخواهد رسید و در اثر برف و باران و تابش آفتاب تخریب خواهد شد.

خبرنگار: فردین عبدلی/ به گزارش سیاست فردا حجت الاسلام والمسلمین حسن بت شکن در آیین تودیع و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گلپایگان  اظهار کرد: گلپایگان قدمت طولانی  و در زمینه های مختلف جایگاه ویژه ای در کشور دارد و دارای سه حوزه علمیه  فعال است. مبلغین توانایی در شهرستان وجود دارد در همین راستا حدود ۱۰۰ روحانی در شهرستان فعال هستند.

وی با بیان اینکه بخش فرهنگ مخصوصا فرهنگ دینی در غربت و مظلومیت به سر می برد ادامه داد:  زمانی که می خواهند از مردم پول بگیرند ائمه جمعه و روحانیت را پیشرو قرار میدهند اما موقع هزینه کرد ایمه جمعه بی خبر هستند.در جنگ نظامی  موضع دشمن را تشخیص می دادیم  اما در تهاجم فرهنگی این شرایط وجود ندارد ، تهاجم فرهنگی همچون یک شبیخون است.

رئیس سابق تبلیغات اسلامی شهرستان گلپایگان گفت:  بهترین امکانات برای خط مقدم جبهه بود اما اکنون نه در سازمان تبلیغات اسلامی  بلکه در تمام نهاد های فرهنگی مخصوصا در استان اصفهان تمرکزگرایی شدید وجود دارد و سبب میشود خط مقدم جبهه فرهنگی امکانات کافی را نداشته باشد.البته بالادستی ها قطعا یکسری محدودیت ها دارند و مشکلی سراسری است ، امیدواریم در دولت جدید شرایط بهبود یابد.

بت شکن افزود: شهرستان خوانسار یک شیر بدون یال است ، اداره سازمان تبلیغات اسلامی در خوانسار نه رئیس دارد و نه کارمند ، حتی ساختمان هم ندارد و فقط یک عنوانی تحت تبلیغات اسلامی در خوانسار وجود دارد در صورتی که خوانسار هم شهر عالمان و فرهنگی  است  .در جلسات انتظاری که از جهاد کشاورزی با آن همه امکانات دارند از تبلیغات اسلامی هم دارند. اکنون اگر کسی به این اداره مراجعه کند تعطیل است چرا که دو نیرو دارد که هر دو اکنون در این جلسه هستیم.

وی با بیان اینکه گلپایگان مردم بسیار خوب و مهربانی دارد خاطر نشان کرد: مجتمع فرهنگی از طرف سازمان تبلیغات اسلامی  در حال ساخت است که از در سال 1380 استارت آن زده شده  اما با وجود  تغییر چندین مدیر مختلف پیشرفت فیزیکی این مجموعه تنها ۴۰ درصد بوده، با تزریق قطره چکانی اعتبار، این ساختمان به سرانجام نخواهد رسید و در اثر برف و باران و تابش آفتاب تخریب خواهد شد.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=1968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.