• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5
شهردار گلپایگان:

برای تحویل زمین تنیس به رئیس اداره ورزش و جوانان نامه زدیم اما به این موضوع ورود نکرد

  • کد خبر : 2807
  • 26 مرداد 1401 - 11:58
برای تحویل زمین تنیس به رئیس اداره ورزش و جوانان نامه زدیم اما به این موضوع ورود نکرد
شهردار گلپایگان گفت: به هیئت های ورزشی و مذهبی در حد توان کمک می کنیم، در همین راستا در حوزه ورزش به مسائلی ورود و حمایت کردیم  که وظیفه اداره ورزش و جوانان بود.

خبرنگار: وحید اعظمی / به گزارش سیاست فردا پیمان شکرزاده امروز(26 مرداد 1401)  در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار کرد: در سال جاری  9 پروژه  پارک شهید نوبخت، پارک محله ای خیابان عطار، المان شهید هاشمی، بوستان انتظار محله کاظم آباد، پارک 8 هزار متری محله کاظم آباد ،بهسازی و اصلاح کشت در بلوار شهید سردار سلیمانی، بلوار توحید و ساماندهی کندرو بلوار آیت الله محمدی را برای مناطق کم برخوردار در نظر گرفتیم که به بهره برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد: ساماندهی و بهبود سیما و منظر شهری خیابان های منتهی به خیابان امام را در دستور کار داریم و در همین راستا بهسازی خیابان سیدالسادات را آغاز کرده ایم همچنین در تلاش هستیم احداث بلوار ساحلی به اتمام برسد تا تردد وسایل نقلیه بر روی پل تاریخی قاضی زاهد کاهش یابد و به حفظ هرچه بیشتر آن کمک شود.

شهردار گلپایگان گفت: اصلاح ورودی های شهر را در دستور کار داریم اما عدم حضور پیمانکار ها به دلیل شرایط اقتصادی  یکی از علل در تاخیر در این پروژه است. در پروژه های شاخص روز شمار قرار خواهیم داد تا تاریخ اتمام پروژه را پرسنل شهرداری و پیمانکار بدانند و پاسخگوی تاخیرات احتمالی نیز باشیم.

شکرزاده دفع آب های سطحی، احداث جوی آب و  لایروبی آنها را بخش دیگری از اقدامات شهرداری دانست و اضافه کرد:  تمام فضای سبز با آب خام آبیاری می شود و قطره ای آب شرب در آبیاری فضای سبز استفاده نمی کنیم. همچنین بیش از یک ونیم میلیارد تومان برای تعمیرات ماشین آلات هزینه  و تعدادی هم خریداری کرده ایم.

وی تصریح کرد: کلیه استعلامها و مناقصات از طریق سامانه مربوطه انجام می شود، این امر سبب شده که ابهامات و شبهه های موجود در برگزاری مناقصات رفع شود. از ابتدای مهرماه نیز سامانه نوبت دهی حوزه شهرسازی فعال خواهد شد و شهروندان بدون نیاز به حضور در شهرداری از طریق فضای مجازی نوبت خود را از واحد شهرسازی دریافت می کنند و پرداخت ها نیز بدون حضور شهروندان در شهرداری انجام خواهد شد.

شهردار گلپایگان با بیان اینکه در سال جاری کاشت 15 هزار اصله درخت را به ثمر خواهیم رساند خاطر نشان کرد:  از شهریور ماه فعالیت زیباسازی شهری برای استقبال از نوروز را آغاز خواهیم کرد که شاه بیت آن نصب المان شهدا خواهد بود. در سال گذشته 6 هزار 512 تماس با 137 برقرار شده همچنین در حدود یک سال گذشته 9  هزار و 129 تماس با آتش نشانی گرفته شده که تنها 338 مورد آنها منجر به عملیات شده است ، مابقی تماس ها مزاحمت بوده و تعداد کمی از آنها برای مشاوره تماس گرفته بودند البته بهتر است شهروندان برای مشاوره و سوال در حوزه ایمنی تلفن 125 را اشغال نکنند و با شهرداری تماس بگیرند.

پیمان شکرزاده با بیان اینکه در سال گذشته 142 فقره از چک هایی که برگشت خورده بود را  وصول کردیم یادآورشد: در یک سال گذشته در مسیر گذر ها و معابر بیش از 13 هزار متر آزادسازی انجام دادیم. ماهانه 800 تن زباله از سطح شهر جمع آوری و روزانه یک میلیون و 800 هزار مترمربع از سطح شهر رفت و روب می شود لذا به صورت ویژه از کارکنان این بخش تشکر و قدردانی می کنم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه سرمایه گذاری خبرهای خوبی برای مردم داریم گفت: پارکینگ طبقاتی یکی از پروژه های خوب حوزه سرمایه گذاری شهرداری است اما بعد از حادثه دردناک متروپل حساسیت ها بر روی این پروژه  افزایش پیدا کرد در همین راستا در سال جاری بیش از 15 جلسه در رابطه با این پروژه با کارشناسان مختلف و نظام مهندسی استان برگزار کردیم .

شکرزاده در همین باره افزود: این پروژه از استحکام و بنای خوبی برخوردار است و مشکلی ایجاد نخواهد کرد  اما یکی از موضوعات  تجهیزات لوکسی است که در این ساختمان باید استفاده شود که اجرایی شد و موضوع دیگر این است که  بدون اخذ پایان کار اجازه فعالیت به این پروژه را نخواهیم داد و زمانی این پایان کار صادر می شود که ناظرین چهارگانه سازه، معماری، برق و مکانیک تاییدیه های لازم را صادر کنند و این روند در حال طی شدن است لذا مردم به شایعات خیلی توجه نکنند.

شهردار گلپایگان اظهار کرد: تصمیمات حوزه ترافیک و حمل و نقل در شورای ترافیک گرفته می شود که شهرداری تنها یک عضو از این شورا است ، زمانی که شورای ترافیک نصب یا جمع آوری  سرعتگیر در یک منطقه را تصویب می کند شهرداری ملزم به اجرای آن است.

شکرزاده ادامه داد: همه ما به دنبال رونق شهر هستیم و دوست داریم صنایع پاک در گلپایگان رونق بگیرد ، اگر برخی از محدودیت ها را از روی زمین های متعلق به شهرداری برداریم و از محدوده و حریم شهر خارج شود صنایع آلاینده می توانند بدون هیچ دغدغه ای وارد گلپایگان شود و شهر را آلوده کند . شهرداری و شورای شهر در جهت توسعه شهرک صنعتی برای صنایع پاک  هرگونه همکاری و حمایت  لازم را انجام خواهد داد.

وی تصریح کرد: واگذاری زمین تنیس پارک ساحلی را سه مرتبه با کمترین قیمت پایه(ماهانه 200 هزار تومان ) به مزایده گذاشتیم اما کسی متقاضی نبود ضمن اینکه برای تحویل آن به رئیس  اداره ورزش و جوانان نیز نامه زدیم و پیشنهاد دادیم اما همچنان به این موضوع ورود نکردند. به هیئت های ورزشی و مذهبی در حد توان کمک می کنیم، در همین راستا در حوزه ورزش به مسائلی ورود و حمایت کردیم   که وظیفه اداره ورزش و جوانان بود.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=2807

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.