• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5
نماینده گلپایگان وخوانسار:

برای کارِ پزشکان نمیتوان قیمتی گذاشت

  • کد خبر : 2854
  • 04 شهریور 1401 - 11:51
برای کارِ پزشکان نمیتوان قیمتی گذاشت
نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: در یک جامعه مردم باید به پزشکان، قضات ، روحانیون و نیروهای نظامی و انتظامی  اعتماد داشته باشند که اگر غیر از این باشد قوام جامعه متزلزل می شود بخشی از حفظ حرمت پزشکان مربوط به خودشان است به همین دلیل نظام پزشکی راه اندازی شد و باید مراقب باشند قداست پزشکان حفظ شود و  لطمه نبیند.

خبرنگار : فاطمه عبدلی / به گزارش سیاست فردا دکتر سید مسعود خاتمی در مراسم تجلیل و قدردانی از پزشکان شهرستان گلپایگان که به مناسبت روز پزشک برگزار شد با بیان اینکه کادر پزشکی در بحران ها رو سفید در آمده است اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس پزشکان در جبهه ها و پشت جبهه همیشه فعال بودند و هنوز هم کادر پزشکی ما برای جانبازان خدمت رسانی می کنند و  در دوران کرونا هم خوش درخشیدند. نباید مطالبات آنها به تعویق بیفتد، امیدواریم مسئولین همواره قدردان زحمات کادر درمان و پزشکان باشند.

وی ادامه داد: در یک جامعه مردم باید به پزشکان، قضات ، روحانیون و نیروهای نظامی و انتظامی  اعتماد داشته باشند که اگر غیر از این باشد قوام جامعه متزلزل می شود بخشی از حفظ حرمت پزشکان مربوط به خودشان است به همین دلیل نظام پزشکی راه اندازی شد و باید مراقب باشند قداست پزشکان حفظ شود و  لطمه نبیند.

نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات باید حل  و به پزشکان رسیدگی بهتری انجام شود، امیدوارم متولیان این موضوع از جمله وزارت بهداشت و درمان به این موضوع توجه بیشتری داشته باشد و قدردان کادر پزشکی باشد همچنین انتظار داریم کادر پزشکی هم مراقب باشد که مبادا  تعداد اندکی از پزشکان قداست آنها را به هم زنند.

خاتمی افزود: اگر تعداد کمی از پزشکان بخواهند به این شغل مقدس نگاه بیزینسی داشته باشند توهین به علم پزشکی است ،برای کار پزشکی که با سلامت و جان یک بیمار در ارتباط است نمیتوان قیمتی گذاشت.

پزشکان به جنگ با آتش تند کرونا رفتند 

در ادامه نیز رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان گفت: پزشکان فداکارانه و فعالانه در عرصه خدمت به مردم شبانه روزی زحمت می کشند و در دوران 8 سال دفاع مقدس با فداکاری های خود ، زیر آتش خمپاره ها داوطلبانه جان رزمندگان را نجات می دادند.در دوران شیوع کرونا نیز بار دیگر پزشکان نمونه ای از فداکاری و رشادت های خود را وارد میدان کردند و شجاعانه با فداکاری خود کنار کادر بهداشت و درمان به جنگ با آتش تند کرونا رفتند و در هر ساعت از شبانه روز بر بالین بیمار حاضر بودند.

دکتر علی اصغر صبوحی یادآورشد: در زمان جنگ وقتی پزشکی در میدان های نبرد حق علیه باطل حضور پیدا می کرد فقط جان خودش در معرض خطر بود اما در دوران کرونا خانواده های آنها هم در معرض بیماری بودند و متاسفانه طی حدود دو سال اخیر در کشور تعدادی از پزشکان و مدافعان سلامت را به دلیل این بیماری از دست دادیم.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=2854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.