• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12

اولین کارخانه تولید سرم و داروی استان اصفهان در گلپایگان راه اندازی می شود

  • کد خبر : 2919
  • 05 آبان 1401 - 12:45
اولین کارخانه تولید سرم و داروی استان اصفهان در گلپایگان راه اندازی می شود
معاون صنایع وزیر صمت گفت:اشتغال زایی پروژه کارخانه سرم و دارو سازی شهرستان گلپایگان  بومی خواهد بود و از نیروی کار همین منطقه استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاست فردا / محمد مهدی برادران امروز ( ۵ آبان ۱۴۰۱) در آیین  کلنگ زنی کارخانه تولید سرم و دارو در شهرستان گلپایگان اظهار کرد:  تمام مشکلاتی که از طرف دشمن برای ما ایجاد می شود بدین جهت است که بگویند ایران نمی تواند.پروژه احداث کارخانه تولید سرم و دارو که امروز کلنگ آن در شهرستان گلپایگان بر زمین زده می شود باید توسط افراد متخصص رهبری شود.

وی  خطاب به افرادی که در ردیف اول این مراسم نشسته بودند ادامه داد:  اگر امروز در این مراسم کلنگ زنی شرکت کردیم باید تا انتها کنار پروژه باشیم ، زمان بهره برداری این پروژه ۱۵ ماه دیگر است اما  آنطور نباشد که بگوئیم ۱۵ ماه در ایران دو یا سه سال طول می کشد ، بلکه تلاش شود حتی کمتر از ۱۵ ماه مورد بهره برداری قرار بگیرد.

معاون صنایع وزیر صمت گفت: اشتغال زایی این پروژه  بومی خواهد بود و از نیروی کار همین منطقه استفاده خواهد شد همچنین در نگاه بلند مدت فاز دوم این مجموعه باید در نظر گرفته شود  ضمن اینکه افتتاح خط به خط کارخانه کار درستی است. کشور ما در گذشته  تولید کننده سرم بود اما الان به تولید کننده ماشین آلات تولید سرم  هم تبدیل شده ایم.رئیس جمهور از شنیدن خبر های شروع به کار پروژه ای و یا فعالیت مجددا صنایع و پروژه های تعطیل بسیار خوشحال می شود

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=2919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.