• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6
مدیرکل اموزش و پرورش استان اصفهان خبرداد:

برپایی حدود 22 کانکس کلاس درس در استان اصفهان

  • کد خبر : 2939
  • 18 آبان 1401 - 11:36
برپایی حدود 22 کانکس کلاس درس در استان اصفهان
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در فضاهای آموزشی در استان مشکلاتی داریم و در شهرستان گلپایگان هم با توجه به اینکه ۱۶ هزار نفر  جمعیت دانش آموزشی دارد نیاز است که فضاهای آموزشی علاوه بر بهسازی بر تعداد آنها نیز افزوده شود.

خبرنگار: وحید اعظمی/ به گزارش پایگاه خبری سیاست فردا محمدرضا ابراهیمی در حاشیه بازدید خود از پروژه های آموزشی شهرستان گلپایگان در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: سفرهای دوره ای به شهرستان ها داریم و با مدیران مدرسه گفت و گو می کنیم چرا که معتقدیم هر اتفاق خوبی که قرار است در آموزش و پرورش رخ دهد از مدارس  شکل میگیرد؛ در همین راستا از زمانی که در استان مشغول به کار شدم از ۵ هزار ۶۰۰ مدیر مدرسه استان با بیش از ۸۵ درصد آنها دیدار و گفت و گو کردم، امروز نیز علاوه بر گفت و کو با مدیران مدارس شهرستان گلپایگان  از پروژه های نیمه تمام و برخی از مدارس بازدید کردیم.

وی ادامه داد: معتقدیم شورای آموزش پرورش بالاترین و اثر گذارترین شورای فرهنگی هر شهرستان است و این شورا در شهرستان گلپایگان  خیلی پویا است، امروز نیز مصوبات خوبی در راستای کیفیت بخشی به فضاهای آموزشی و بررسی راه کارهای احداث  و بهینه سازی مدارس گذرانده شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در فضاهای آموزشی در استان مشکلاتی داریم و در شهرستان گلپایگان هم با توجه به اینکه ۱۶ هزار نفر  جمعیت دانش آموزشی دارد نیاز است که فضاهای آموزشی علاوه بر بهسازی بر تعداد آنها نیز افزوده شود. در گلپایگان مدرسه دو نوبتی داریم  همچنین ۷ واحد آموزشی نیمه تمام وجود دارد که اولویت ما تکمیل آنها و سپس احداث بناهای جدید است.

ابراهیمی در خصوص مصوبات سفر استاندار به گلپایگان در حوزه آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: مقرر شد پروژه ای تحت عنوان حبیب اللهی و مدرسه شهرک  الوند تحویل در دهه فجر تحویل داده شود و پروژه سوم هم که مربوط به منطقه مسکن مهر است  برای سال تحصیلی آینده در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت.

وی یادآورشد: حدود ۲۲ کلاس درس در شهرهای فریدن، فریدونشهر و سمیرم برگزار می شود در کانکس برگزار می شود البته طی تفاهم نامه ای  که با بنیاد برکت بسته شد مقرر گردید با اولویت ده دانش آموزش بیشتر برای هر کلاس ، کلاس های درس در ساختمان ها ساخته و کانکس ها جمع آوری شود.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=2939

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.