• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4
معاون فرماندار گلپایگان:

حضور روسای ادارات در جلسات رصد می شود

  • کد خبر : 2977
  • 30 آذر 1401 - 13:04
حضور روسای ادارات در جلسات رصد می شود
معاون فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: مصوبات جلسات توسط ادارات مختلف اجرا و نهایتا موانع اجرای آن در جلسات مطرح شود همچنین جلسات فرمانداری به صورت زمانبندی به ادارات اطلاع داده می شود لذا روسای ادارات به حضور در جلسات اهتمام داشته باشند ؛ حضور روسای ادارات در جلسات رصد می شود.

به گزارش سیاست فردا ، مهدی سرلک امروز ( 30 آذر 1401) در جلسه ثبت وقایع حیاتی شهرستان گلپایگان اظهار کرد: دلیل تشکیل جلسات ثبت وقایع حیاتی بررسی آمار  ولادت، وفات، ازدواج و طلاق است؛ آماری که در این جلسه اعلام شد  نمونه کوچکی از آمار کشور است. متاسفانه در آمار ولادت و ازدواج کاهش و در آمار فوتی ها افزایش را شاهد هستیم و این خود تاییدی بر  کاهش جمعیت است.

وی ادامه داد: با توجه به عدم وجود دفتر ثبت طلاق در شهرستان گلپایگان آمار دقیقی در این حوزه در اختیار نداریم ، برای راه اندازی دفتر طلاق اطلاع رسانی های لازم را انجام داده ایم اما فردی متقاضی نبود لذا یک دفتر سیار راه اندازی خواهد شد تا علاوه بر ارائه خدمات ، در این حوزه نیز آمار دقیقی داشته باشیم.

معاون فرماندار شهرستان گلپایگان با بیان اینکه انتظار داریم  روسای ادارات حتما در جلسه حضور داشته باشند  گفت: مصوبات جلسات توسط ادارات مختلف اجرا و نهایتا موانع اجرای آن در جلسات مطرح شود همچنین جلسات فرمانداری به صورت زمانبندی به ادارات اطلاع داده می شود لذا روسای ادارات به حضور در جلسات اهتمام داشته باشند ؛ حضور روسای ادارات در جلسات رصد می شود.

سرلک  افزود: وظایفی که شهرداری ها و دهیاری ها به عنوان متولی آرامستان ها دارند اجرایی شود. بر اساس اعلام ثبت احوال مشکلات این حوزه از جمله اعلام فوت ، دفن غیر قانونی و… طی یکی دو سال اخیر بهبود پیدا کرده ، اما همچنان درخواست داریم که پیگیر این موارد باشند تا در این حوزه عملکرد مطلوب تری داشته باشیم.به سمتی حرکت کنیم که ثبت آمار فوتی ها به موقع و دقیق تر باشد.

وی یاداورشد: به دنبال کثرت مهاجرت از افغانستان به سمت ایران طی دو سال اخیر، در شهرستان گلپایگان که در گذشته کمتر شاهد حضور اتباع بودیم  الان شاهد حضور آنها هستیم در حالی  که اشتغال، اسکان و تردد اتباع خارجی در گلپایگان  خلاف قانون است و بالطبع آن  استفاده از خدماتی همچون آموزشی یا بهداشتی منتفی است چون حضور آنها در گلپایگان ممنوع است .

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=2977

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.