• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
فرماندار گلپایگان:

نمیتوانیم فقط معطل اعتبارات دولتی باشیم

  • کد خبر : 3135
  • 18 بهمن 1401 - 9:48
نمیتوانیم فقط معطل اعتبارات دولتی باشیم
فرماندار گلپایگان گفت: نمیتوانیم فقط معطل اعتبارات دولتی باشیم ، اگر میخواهیم شهری آبادتر داشته باشیم باید برای سرمایه گذاری به بخش خصوصی اعتماد کنیم .

به گزارش سیاست فردا ، محمدرضا عسگریان در آیین افتتاح پروژه های دهه فجر اظهار کرد: با توجه به اینکه دولت در شرایط خاصی به سر می برد ، بدهی هایی برای دولت به ارث مانده و محدودیت های اعتباری وجود دارد اما شاهد هستیم که در  دهه فجر  بیش از 350 میلیارد تومان پروژه در  شهرستان گلپایگان با اعتبارات دولتی، تعاملی و بخش خصوصی به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه پروژه های دیگری نیز در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهند رسید  ادامه داد: باتوجه به ترافیک زیاد در خیابان های گلپایگان در ایام شلوغ ،احداث پارکینگ از الزامات این شهر بود و اکنون با کمک بخش خصوصی  شاهد به بهره برداری رسیدن پارکینگ طبقاتی گلپایگان  هستیم. پیمانکار این پروژه زحمت زیادی را متقبل شد؛ اعضای شورای تامین، نظام مهندسی استان و شهرستان و ناظر پروژه  با حساسیت موضوعات را دنبال می کردند تا تاییده ها را دریافت کردیم و سپس پروژه را به مرحله افتتاح رساندیم همچنین پایان کار نیز توسط شهرداری گلپایگان صادر شده است.

فرماندار گلپایگان گفت: نمیتوانیم فقط معطل اعتبارات دولتی باشیم ، اگر میخواهیم شهری آبادتر داشته باشیم باید برای سرمایه گذاری به بخش خصوصی اعتماد کنیم . در این پروژه سرمایه گذار تمام تلاش خود را انجام داد ، امیدواریم در پروژه های بعدی بتوانیم بیشتر و بهتر از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.