• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
6
یک عضو شورای شهر گلپایگان:

از کمیته کار و کمیسیون ماده 5 در استان اصفهان گلایه داریم

  • کد خبر : 3138
  • 18 بهمن 1401 - 9:55
از کمیته کار و کمیسیون ماده 5 در استان اصفهان گلایه داریم
یک عضو شورای شهر گلپایگان گفت: سالهاست دنبال 50 هکتار زمین هستیم که به سرمایه گذار تحویل دهیم اما کار در استان گیر است، چرا باید اینطور باشد؟ شما مشکلات ما را حل کنید ما به سرمایه گذاران می گوییم به گلپایگان بیایند.

به گزارش سیاست فردا ، سید محمدرضا نوربخش در آیین افتتاح پروژه های دهه فجر اظهار کرد: مدت هاست که  اعلام میکنیم “سرمایه گذاران به گلپایگان بیایید ما فرش قرمز پهن می کنیم” اما سرمایه گذاران از ما و تسهیل گری ما راضی نیستند.از کمیته کار و کمیسیون ماده 5 در استان گلایه داریم چرا که کار شهرستان را خیلی عقب می اندازند.

وی افزود:  از مسئولین میخواهیم به معنای واقعی و با عمل پهن کردن فرش قرمز زیر پای سرمایه گذار را تعریف کنید ، با حرف و سخنرانی سرمایه گذار به گلپایگان نمی آید از فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر  که انصافا جهادی در میدان هستند تشکر میکنم.

این عضو شورای شهر گلپایگان گفت: سالهاست دنبال 50 هکتار زمین هستیم که به سرمایه گذار تحویل دهیم اما کار در استان گیر است، چرا باید اینطور باشد؟ شما مشکلات ما را حل کنید ما به سرمایه گذاران می گوییم به گلپایگان بیایند. امیدوارم افتتاحیه های امروز شروع یک سرمایه گذاری ویژه به دست گلپایگانی های مقیم شهرهای دیگر باشد؛ مجموعه شورای شهر ، شهردار و فرماندار و … قول می دهند تمام مشکلات را تسهیل کنند.
 

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3138

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.