• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4

فروش بی سابقه محصولات پتروشیمی قائد بصیر طی 5 سال گذشته

  • کد خبر : 3145
  • 20 بهمن 1401 - 10:27
فروش بی سابقه محصولات پتروشیمی قائد بصیر طی 5 سال گذشته
مدیرعامل شرکت پتروشیمی  قائد بصیر گلپایگان گفت:میزان فروش ما در طی ده ماهه سال جاری در مقایسه با 5 سال گذشته بی سابقه بوده است  و اگر این روند در دوماه پایانی سال هم ادامه دار شود فروش تاریخ قائد بصیر را تغییر خواهیم داد.

به گزارش سیاست فردا ، رامین پرتوی در آیین بهره برداری از یک طرح محیط زیستی در شرکت پتروشیمی قائد بصیر گلپایگان اظهار کرد: در سال جاری  به مدت 4 ماه و 20 روز پتروشیمی تامین کننده مواد اولیه شرکت ما دچار مشکل شد همچنین برخی از پتروشیمی های کشور نیز به دلیل نداشتن مواد اولیه متوقف شدندکه بخشی از علت آن به دلیل وجود تحریم ها بود؛ اما با همکاری اعضای مجموعه این پتروشیمی  و مسئولین شهرستان  به یکی از سال های خیلی خوب در تولید خودمان دست پیدا کردیم.

وی ادامه داد: میزان فروش ما در طی ده ماهه سال جاری در مقایسه با 5 سال گذشته بی سابقه بوده است  و اگر این روند در دوماه پایانی سال هم ادامه دار شود فروش تاریخ قائد بصیر را تغییر خواهیم داد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی  قائد بصیر گلپایگان گفت:میز خودکفایی از محصولات واحد های مختلف از جمله  نگهداری و تعمیرات، مهندسی  و تغییر و توسعه  آماده بازدید است همچنین
طرح “داست کالکتور” که یک طرح محیط زیستی است و کارکنان این مجموعه و ساکنین این منطقه  از فواید این طرح استفاده خواهند کرد ، امروز مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3145

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.