• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

کمیته تولید در گلپایگان راه اندازی شود 

  • کد خبر : 3158
  • 25 بهمن 1401 - 12:26
کمیته تولید در گلپایگان راه اندازی شود 
رئیس صمت شهرستان گلپایگان گفت: روسای اتحادیه ها با پشتیبانی اتاق اصناف بازرسی های منظمی را خصوصا در ایام پایانی سال  از صنوف مرتبط با خود داشته باشند ؛ بازرسی از چندین هزار واحد صنفی شهرستان را بر عهده من با 6 نفر نیروی انسانی نگذارید. 

خبرنگار: فردین عبدلی / به گزارش سیاست فردا ، محسن اتحادی در جلسه اتاق اصناف شهرستان گلپایگان اظهار کرد: از  همه افرادی که پیش از این برای اصناف زحمت کشیدند و ساختمان اتاق اصناف را ساختند قدردانی میکنیم. اگر امروز را نقطه تغییر اتاق اصناف قرار دهیم از همه روسای ادارات میخواهم از این پس به اصناف کمک کنند. حوزه کاری  وسیعی به مجموعه صمت محول شده است و واقعا نمی توان در هر سه حوزه صنعت، معدن و تجارت به بهترین شکل فعالیت کرد ، این مشکل در کل کشور وجود دارد ؛ پیشنهاد تفکیک سازمان بازرگانی از مجموعه صمت به دلیل حجم کاری زیاد این مجموعه است.

وی ادامه داد:   تولید فقط در صنعت نیست و در بخش های کشاورزی و اصناف هم وجود دارد در همین راستا به دنبال تشکیل کمیته ای برای تولید هستم ، مجموعه شهرستان کمک کنند تیمی برای تولید تشکیل شود که در زمینه تولیدات هایتک ، غیر آب بر و پاک اقداماتی انجام شود تا بتوانیم  شهرستان را بیش از قبل در مرحله توسعه قرار دهیم.

رئیس صمت شهرستان گلپایگان گفت: اصناف را به سمت نصب اتیکت هدایت کنید همچنین  روسای اتحادیه ها با پشتیبانی اتاق اصناف بازرسی های منظمی را خصوصا در ایام پایانی سال  از صنوف مرتبط با خود داشته باشند ؛ بازرسی از چندین هزار واحد صنفی شهرستان را بر عهده من با 6 نفر نیروی انسانی نگذارید.

مسئولین از اصناف حمایت کنند 

همچنین رئیس اتاق اصناف شهرستان گلپایگان با بیان اینکه خدمت و دفاع از حقوق اصناف کار اتاق اصناف بوده خاطرنشان کرد:  از ابتدای انقلاب اسلامی اصناف در کنار تمام اقشار و مسئولین به ندای رهبر لبیک گفتند و در تمام زمینه ها حضور فعال داشتند. اصناف قشری است که همواره در نوک پیکان تصمیمات اقتصادی و سیاسی کشور قرار داشته است.

وی اضافه کرد: در تصمیمات کشوری اصناف همیشه حامی و پشتیبان دولت بوده  ولی در بسیاری از موارد مورد بی مهری قرار گرفته بنابراین از مسئولین میخواهیم از اصناف حمایت همه جانبه داشته باشند تا بتوانیم بیش از پیش به مردم خدمت کنیم.

احمد بستاکی تصریح کرد: در قدم اول اتحادیه ها را به روز خواهیم کرد و بازرسی ها ادامه خواهد داشت همچنین فروش فوق العاده در شهرستان دائر خواهد شد ؛ کارگروه میوه و گوشت را نیز در راستای ساماندهی آنها راه اندازی کردیم.   به همت اصناف شهرستان برای هموطنانمان در شهرستان زلزله زده خوی  سه کامیون مواد غذایی ، بهداشتی پتو و البسه ارسال کرده ایم.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3158

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.