• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6
فرمانده کل سپاه کشور:

انتقام باقیست؛ سیلی اول را خوردند، سیلی نهایی مانده

  • کد خبر : 3270
  • 29 اردیبهشت 1402 - 10:44
انتقام باقیست؛ سیلی اول را خوردند، سیلی نهایی مانده
سیاست فردا / فرمانده کل سپاه کشور گفت: مهر و محبت زیادی از مردم روستای وانشان دیده ام، ده ها سال در این روستا زندگی کرده ام ، از مردم عزیز روستای وانشان که بر گردن من حق والایی دارند طلب حلالیت میکنم ، دعا کنید که در راه تحقق آرزوهای زیبای شما خداوند ما را به عنوان یک شهید بپذیرد.

خبرنگار: وحید اعظمی / به گزارش سیاست فردا ، سردار حسین سلامی شب گذشته(شامگاه پنجشنبه- 28 اردیبهشت 1402) در یادواره شهدای شهرستان گلپایگان و یادمان 28 شهید روستای وانشان اظهار کرد : شهدا کشور ما را از خطر اشغال نجات دادند کافیست یک نگاهی به سوریه و شهر های آن بیندازیم ، شهر ارواح است ، صدایی از بازی بچه ها نیست و همه آواره هستند. دشمنان ما بسیار بی رحم هستند، حرمت ناموس را نمی شناسند، مال و جان برایشان هیچ ارزشی ندارد. رزمندگان ما در میدان با ابتدایی ترین سلاح ها جنگیدند. قدرت ما با قدرت عراق آن روز قابل مقایسه نبود،  آمریکا ، شوروی، اروپا، عربستان، کویت، اتریش و برزیل پشتیبان عراق بود.  از همه کشور های جهان روی ما سلاح می‌ریختند. شوروی تانک های پیشرفته ای را در اختیار عراق گذاشته بود.  همه دنیا بسیج شده بود که ایران را بشکنند و اجازه ندهند نظام ولایی در این سرزمین پا بگیرد؛ هر زمان اسلام طلوع کرده کفار با تمام وجود با مسلمانان جنگیدند.

وی با بیان اینکه کفار و مشرکان نمی توانند خورشید اسلام را ببینند و میخواهند نور خدا را خاموش کنند ادامه داد:  چندین ماه است که ما با تمام دشمنان کوچک و بزرگ  و داخلی و خارجی درگیر هستیم، مثل بمباران اتمی عملیات روانی و رسانه ای سرسختی می کنند تا قلب های مطمئن مردم ما را متزلزل و سست و مردم را نسبت به نظام بی اعتماد کنند.می خواهند بین مردم و نظام فاصله بیندازندچون نمیتوانند خورشید اسلام که منادی عدالت است را ببینند.

فرمانده کل سپاه کشور گفت: امروز دیگر عاشورا تکرار نمی شود، محراب مسجد کوفه دیگر از خون هیچ امامی رنگین نمیشود. نایب امام زمان همچون یک نگین زیبای انگشتری  در حلقه مهر مردم ما است. با همه این فشار ها کشور ما پیش رفته است، دشمنان می خواستند ما را فلج کنند لذا ما را در محاصره اقتصادی و تحریم ها قرار دادند تا این کشور تسلیم شود؛ تحریم برای تسلیم.

سردار سلامی افزود: دشمن تمام لشکر و ذخایر خود را به صحنه آورد، بر ملت تحریم اقتصادی و هجوم روانی کرد و  همه جهان سیاست را بسیج کرد تا ایران را را در جامعه بین الملل تنها بگذارد ، او را منزوی و اتصال او را با همه جهان قطع کند و جوانانی را که متاسفانه فریب خورده بودند هر چند اندک به صحنه آورد ولی در مقابل جوانانی با شکوه و ایمان از نظام دفاع کردند و دشمن را ناکام گذاشتند.

وی خاطر نشان کرد: شکستی که دشمن در اغتشاشات اخیر خورد بزرگترین شکست تاریخی بود چون همه به صحنه آمده بودند از آمریکا، فرانسه، آلمان، هلند و بلژیک تا رژیم آل سعود و همه جریانات و گروه های ضد انقلابی که به دشمن پناه برده بودند و می خواستند که با شمشیر دشمن به نبرد ملت ایران بیایند، همه باهم خاموش شدند و خدا نور خود را تکمیل کرد.

فرمانده کل سپاه کشور گفت:آنچه که  دشمنان برای ما می خواستند برای خودشان اتفاق افتاد. امروز اسرائیلی ها را می بینید که ناتوان هستند. هر روز در آن کشور ده ها عملیات مسلحانه  اتفاق می افتد. اسرائیل دور  مرزهای سرزمین های غصب شده دیوارهای بتنی به ارتفاع ۶ متر با انواع سیم خاردارها کشیده و با دوربین ها و ابزار های اطلاعاتی همه چیز را کنترل می کنند، اما فلسطینی ها درون همان سرزمین محاصره شده مسلح شدند؛ از کرانه باختری آتش می بارد و صهیونیست ها هیچ کاری نمیتوانند انجام دهند.

سردار حسین سلامی تصریح کرد:  آنها فرمانده بزرگ ما را شهید کردند و انتقام باقیست، سیلی اول را خوردند و سیلی دوم همین اخراجی است که به مرور در حال رخ دادن است و سیلی نهایی مانده ، آنها دیگر در منطقه جایگاهی ندارند. اروپایی ها مثل فرانسه در مدیریت جمع آوری زباله ها در پایتخت خود ناتوان است این گرفتاری به خود آنها برگشت و آنها جرات نکردند آنگونه که می خواهند تحریم را اعمال کنند. امن ترین خطوط کشتیرانی ، خطوطی است که پرچم جمهوری اسلامی ایران بر روی آن در اهتزاز است، کسی نمیتواند مانع  حرکت تجارت دریایی ما شود. اگر اقدامی انجام دهند یقه آنها را در هر نقطه ای خواهیم گرفت.

وی یادآور شد:  این سرزمین سرزمین اسلام است ، قلب ها همه محل جاذبه مهر و محبت حسینی است، مردمان بیرق دار هستند و امام خود را تنها نمی گذارند هرچند مشکلات وجود دارد اما مشکلات حل میشود،  زمان عبور میکند، تاریخ ساخته میشود، کشور پیشرفت میکند، ما امروز تمام ابزارهای دفاعی مان را در سطح قدرت های پیشرفته خودمان می سازیم و به هیچکس نیاز نداریم در حالیکه زمانی  حتی یک گلوله کلاشینکف هم نمیساختیم و سلاح ها همه وارداتی بود ما باید با ابزار های دیگران می جنگیدیم اما نمیشود که عاریتی جنگید لذا امروز پیشرفته ترین سلاح ها را در اختیار داریم.

فرمانده کل سپاه کشور گفت: ما بسیار قدرتمند تر شده ایم با اینکه قدرت اصلی ما در دل ها و عبادت ماست. هرچه دشمن بیشتر تحریم کرد مردم بیشتر مصمم شدند تا در اقتصاد و صنعت خودکفا شوند امروز ما همه نیاز های اساسی خود را از لوازم خانگی تا خودرو تا  و مواد غذایی، دارو ، تجهیزات پزشکی و…. را در ایران می سازیم و دیگر آن نشان های معتبر خارجی در کشور خریدار چندانی ندارد زیرا ساخت محصولات ایرانی اوج گرفته است. این ها همه به برکت اسلام است.

سردار سلامی در پایان خاطرنشان کرد: امروز بهترین روز ما بود حتی ذره ای احساس غربت نکردم، احساس کردم کنار خانواده خود هستم ؛  مهر و محبت زیادی از مردم روستای وانشان دیده ام، ده ها سال در این روستا زندگی کرده ام ، از مردم عزیز روستای وانشان که بر گردن من حق والایی دارند طلب حلالیت میکنم ، دعا کنید که در راه تحقق آرزوهای زیبای شما خداوند ما را به عنوان یک شهید بپذیرد.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3270

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.