• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

دکتر خدایی سرپرست دانشگاه آزاد شاهین شهر شد

  • کد خبر : 3353
  • 09 خرداد 1402 - 9:34
دکتر خدایی سرپرست دانشگاه آزاد شاهین شهر شد
سیاست فردا / دکتر حمیدرضا خدایی دارای دکتری تخصصی علوم دامی که از سال 1392 تا سال 1400 ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان را برعهده داشت اکنون به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر منصوب شده است. پیگیری های مستمر جهت اخذ مجوز های لازم و کمک گرفتن از خیرین  برای خرید تجهیزات جهت راه اندازی دانشکده پرستاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان یکی از اقدامات شاخص وی در زمان ریاست او در دانشگاه آزاد گلپایگان بود.

خبرنگار: فاطمه عبدلی / به گزارش سیاست فردا ، دکتر حمیدرضا خدایی دارای دکتری تخصصی علوم دامی که از سال 1392 تا سال 1400 ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان را برعهده داشت اکنون به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر منصوب شده است. پیگیری های مستمر جهت اخذ مجوز های لازم و کمک گرفتن از خیرین  برای خرید تجهیزات جهت راه اندازی دانشکده پرستاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان، تحصیلات تکمیلی، ایجاد باغ های درختان مثمر در دانشگاه ، نصب و راه اندازی فیبر نوری در دانشگاه گلپایگان برخی از اقدامات شاخص وی در زمان ریاست او در دانشگاه آزاد گلپایگان بود.

وی روز گذشته در مراسمی که با حضور فرماندار شاهین شهر،  دبیر ستاد استان اصفهان و معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان اصفهان و … برگزار شد به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر معرفی و از زحمات مجتبی جعفری اشکاوندی قدردانی شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در این نشست یکی از دلایل پیشرفت و موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر را تعامل همه‌جانبه با مسئولان دانست و خواستار تداوم این همکاری شد و تصریح کرد که دانشگاه باید طوری فعالیت کند که محل رفع مشکلات باشد.

عارضی تأکید کرد که فضای دانشگاه علاوه بر آموزش و پژوهش باید انسان‌ساز باشد و نیرو‌های متعهد و جهادی تحویل جامعه دهد.

محمد باقری دبیر ستاد و معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان هم در این مراسم خواستار رشد و توسعه مدارس سما و گسترش خدمات دانشگاه آزاد اسلامی شد.

دکتر خدایی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر نیز گفت: ظرفیت‌های خوبی در شاهین‌شهر وجود دارد که امیدواریم فرصت‌ها را برای استفاده از منابع غنیمت بشماریم.

به گزارش سیاست فردا؛خدایی دارای دکتری تخصصی علوم دامی و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر بوده که ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان و معاونت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر را برعهده داشته است.همچین از سال 82 هیئت علمی دانشگاه آزاد گلپایگان، از سال 1385 تا 1389 معاون پژوهشی، از سال 89 تا 92 معاون آموزشی و دانشجویی و از سال 1392 تا 1400 ریاست دانشگاه آزاد گلپایگان را برعهده داشت.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3353

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.