• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6
فرماندار گلپایگان:

سیاه نمایی ها بر اقدامات خوب نظام و دولت سایه می افکند

  • کد خبر : 3397
  • 17 خرداد 1402 - 9:00
سیاه نمایی ها بر اقدامات خوب نظام و دولت سایه می افکند
سیاست فردا/فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: استخر یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان گلپایگان است؛ زمانی قرار بود ورزش و جوانان اعتبار لازم را تامین کند اما با کمبود اعتبار مواجه شدیم و سراغ سرمایه گذار بخش خصوصی رفتیم که با تلاش ها و پیگیری های مستمر  در آینده نزدیک فراخوان جذب پیمانکار آن منتشر خواهد شد.

خبرنگار: فردین عبدلی/ به گزارش سیاست فردا، محمدرضا عسگریان در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان اظهار کرد: امسال سال برگزاری  انتخابات مجلس شورای اسلامی است. شعار انتخاباتی این دولت قانون مداری، حضور حداکثری و  بی طرفی کامل عوامل و برگزار کنندگان انتخابات است. مسئولینی که تصمیم به حضور در انتخابات مجلس را دارند باید 6 ماه قبل از ثبت نام رسمی استعفا  دهند.

وی ادامه داد:  کشور  شرایط خاصی را دارد پشت سر میگذارد ، مردم در زمینه معیشت در سختی به سر می بردند اما سیاه نمایی این موضوعات بر اقدامات خوبی که  توسط نظام و دولت انجام میشود سایه می افکند، دشمن دارد سیاه نمایی و بزرگنمایی میکند لذا رسالت ما سنگین می شود؛ نمی خواهیم غلو و اغراق کنیم اما آن چه که در حوزه کاری هر یک از شما انجام می شود را به گوش مردم برسانید.

فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: در شهرستان کارهای زمین مانده و معطلی بود که حل شده و یا در حال حل شدن است.  اجرایی شدن مصوبات حضور استاندار در گلپایگان پیشرفت خوبی داشته اما انتظار ما اجرای ۱۰۰ درصدی آن است و جلسه ای در اینباره برگزار خواهیم کرد.در تقسیم و توزیع آب طبق برنامه زمانبندی پیش رفتیم و فکر نمیکنم مشکل خاصی داشته باشیم اما خواهان افزایش سقف میزان حق آبه هستیم.

عسگریان به ادامه بازدید های سرزده از ادارات تاکید کرد و افزود: تولیدکنندگان شرایط سختی را دارند قرار نیست ما باری بر بارهای آن ها اضافه کنیم لذا دستگاه های مربوطه و خدمات رسان کمک کننده آنها باشند. استخر یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان گلپایگان است؛ زمانی قرار بود ورزش و جوانان اعتبار لازم را تامین کند اما با کمبود اعتبار مواجه شدیم و سراغ سرمایه گذار بخش خصوصی رفتیم که با تلاش ها و پیگیری های مستمر  در آینده نزدیک فراخوان جذب پیمانکار آن منتشر خواهد شد.

در ادامه نیز مدیر امور برق شهرستان گلپایگان خاطرنشان کرد: با توجه به شروع فصل گرما و افزایش مصرف برق امسال هم شاهد ناترازی در تولید و مصرف هستیم. از ظرفیت ۱۰۰ هزار مگاوات تولید تنها ۶۲ هزار مگاوات تولید داریم و برآورد مصرفمان ۷۲  هزار مگاوات است که حدود ۱۰ هزار مگاوات کمبود نیرو داریم که باید مصرف را مدیریت کنیم.

محسن کرمانی تصریح کرد: برنامه ای که برای مدیریت بار سال جاری در نظر گرفته شده و ما را مکلف به اجرای کردند کاهش ۹۰ درصدی برق واحد های صنعتی در یک روز از ایام هفته از شنبه تا پنجشنبه، کاهش ۹۵ درصدی برق چاه ها  و پمپ های کشاورزی از ساعت ۱۳ تا ۱۸ به صورت روزانه ، کاهش برق ادارات به میزان ۳۰ درصد در وقت های اداری و ۶۰ درصد خارج از وقت اداری نسبت به سال ۱۴۰۰ است.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.