• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
6
رئیس ارشاد گلپایگان خبرداد:

کسب رتبه 23 کشور و دوم استان اصفهان توسط پایگاه خبری زنگ خطر

  • کد خبر : 3400
  • 17 خرداد 1402 - 9:07
کسب رتبه 23 کشور و دوم استان اصفهان توسط پایگاه خبری زنگ خطر
سیاست فردا / رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اساس آیتم های مختلف پایگاه های خبری در سطح کشور را مورد ارزیابی و بررسی قرار داد که پایگاه خبری زنگ خطر به مدیر مسئولی و صاحب امتیازی وحید اعظمی توانست در بین هزار و 783 پایگاه خبری رتبه 23 و در استان اصفهان رتبه دوم را اخذ کند.

خبرنگار: فاطمه عبدلی / به گزارش سیاست فردا، هادی بیاتی در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان اظهار کرد: راه اندازی سینما در کنار ساخت  استخر یکی از دغدغه ها و نیازمندی های شهرستان است. وقفه ای حدودا دو ساله در فعالیت سینما ایجاد شده است  اما با پیگیری های نماینده شهرستان از وزارت فرهنگ و ارشاد  اعتباری برای سالن سینما مصوب شد. یک میلیارد تومان از اعتبار مذکور به استان ابلاغ شد و طی بازدید که کارشناسان استان انجام دادند راه اندازی سیستم سرمایش سالن را در اولویت قرار داند همچنین پرده سینما را با سرور اجاره ای به صورت مقطعی راه اندازی کردیم تا مردم از امکانات سینما استفاده کنند. این سالن تجهیزات و نواقص دیگه ای از جمله سیستم صوت و نورپردازی هم دارد که در مراحل بعدی مرتفع خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اساس آیتم های مختلف پایگاه های خبری در سطح کشور را مورد ارزیابی و بررسی قرار داد که پایگاه خبری زنگ خطر به مدیر مسئولی و صاحب امتیازی وحید اعظمی توانست در بین هزار و 783 پایگاه خبری رتبه 23 و در استان اصفهان رتبه دوم را اخذ کند این موفقیت را به مدیر مسئول این رسانه و مجموعه اصحاب رسانه شهرستان گلپایگان تبریک می گوییم.

به گزارش سیاست فردا؛در پایان جلسه شورای اداری با حضور مسئولین شهرستان از مدیر مسئول پایگاه خبری زنگ خطر با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

 

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3400

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.