• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3
عضو کمیسیون بهداشت مجلس:

به مردم دروغ نگویید

  • کد خبر : 3406
  • 17 خرداد 1402 - 9:26
به مردم دروغ نگویید
سیاست فردا/ نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت:دستورات مختلفی را در رابطه با موضوعات گوناگون اعم از جذب اعتبارات از وزارت خانه می گیریم اما روسای ادارات باید به دنبال اجرایی شدن آن بروند ، بعد از گذشت 6 ماه از اخذ یک دستور نگویید اجرایی نشد ، برای اجرایی شدن آن باید رئیس اداره مربوطه به دنبال اخذ بودجه و امکانات برود ، در همه شهرستان ها این اتفاق رخ می دهد.

خبرنگار:فاطمه عبدلی/ به گزارش سیاست فردا، دکتر سید مسعود خاتمی در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان اظهار کرد:  در کشور یک مسیر غلطی ایجاد شده که اگر اصلاح نشود دود آن به چشم مردم می رود؛ در مردم این انتظار  را ایجاد کردیم که نماینده باید پیگیر موضوعات  آسفالت ، جابجایی تیر چراغ برق و… باشد، در مساجد که حضور پیدا می کنیم در خواست مردم اجرای اینگونه موارد است  از طرف دیگر چون نماینده  به دنبال کسب رای مردم است این موضوعات را پیگیری میکند ، مشخص است وقتی نماینده ای ۸۰ درصد از زمان خود را صرف این امور می کند هرگز نمیتواند بر روی  قوانین اساسی فکر کند؛ امیدواریم این ریل در کشور عوض شود.

وی کار اصلی مجلس را قانون گذاری دانست و ادامه داد: باید از کاندیداهای نمایندگی مجلس از قوانین کشور امتحان گرفته شود. من به عنوان نماینده وقتی بر روی صندلی مجلس می نشینیم از جیب مردم هزینه می شود تا من کار کنم و اگر این پول را بگیریم و کار نکنیم حرام است.پای صحبت هر فردی می نشینیم از نبود قانون و بسته بودن آن رنج می برد.تاسف می خوریم  وقتی مثلا در شهرستان برخی از زمین ها را از کشاورزان بر اساس قانون سال 1343 می گیرند ، شرمنده کشاورز می شویم.

نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین به حرف مردم گوش دهند و قول های نشدنی ندهند، مثلا نگویید میخواهیم در گلپایگان فرودگاه بسازیم، به مردم دروغ نگویید.در گلپایگان یکی از دغدغه های مردم استخر است و شرمنده هستیم که شهری به این بزرگی یک استخر ندارد و در این رابطه  هیچ جوابی جز خجالت نداریم اما فرماندار به جد پیگیر این موضوع است؛ گیر مسائل بروکراسی اداری افتادیم اما انشاا… این مشکل را حل خواهیم کرد.

خاتمی افزود: دستورات مختلفی را در رابطه با موضوعات گوناگون اعم از جذب اعتبارات از وزارت خانه می گیریم اما روسای ادارات باید به دنبال اجرایی شدن آن بروند ، بعد از گذشت 6 ماه از اخذ یک دستور نگویید اجرایی نشد ، برای اجرایی شدن آن باید رئیس اداره مربوطه به دنبال اخذ بودجه و امکانات برود ، در همه شهرستان ها این اتفاق رخ می دهد. شهردار گلپایگان زحمت میکشد و شاهد تحول در سطح شهر هستیم همچنین از شهردار گوگد بابت احداث میدان ورودی این شهر نیز تشکر میکنیم.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس خاطر نشان کرد: عدم وجود بخش جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان گلپایگان یک نقص است ، مصدومان تصادفی که نیازمند جراحی در این حوزه هستند به اصفهان و یا نجف آباد اعزام می شوند لذا علاوه بر بودجه های رایج حداقل 10 میلیارد تومان نیز برای بیمارستان گلپایگان جذب کردیم تا بخش جراحی مغز و اعصاب را در آن راه اندازی کنیم همچنین بخش شیمی درمانی را راه اندازی خواهیم کرد، تخت مورد نیاز این بخش توسط خیر خریداری شده است.

وی تصریح کرد: کف پوش سالن ورزشی 22 بهمن گلپایگان بعد از حدود 20 سال با اعتباری که دریافت کردیم در حال تعویض است همچنین برای روستاهای اسفرنجان و سراور دستور تهیه قیر را گرفتیم و امید داریم مسئولین محلی آن را اخذ کنند.برای پروژه های هلال احمر بودجه گرفتیم که باید مناقصه آن را هلال احمر برگزار کند و اگر این اتفاق دیر رخ دهد بودجه به مرکز استان برگشت میخورد.

نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: برای حل مشکل طعم  و بو آب شرب گلپایگان خیلی پیگیری شد. اگر بخواهیم این مشکل حل شود باید مسیر آبگیری برای آب شرب گلپایگان عوض شود، وزیر نیرو این موضوع را قبول کرده و باید برای آن بودجه در نظر بگیرند. به جد دنبال حل این موضوع هستیم اما تاکنون بودجه نگذاشتند و فقط طرح آن را قبول کردند و در پروژه های وزارت نیرو قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3406

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.