• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4

توزیع هزار بسته معیشتی به همت سپاه گلپایگان

  • کد خبر : 3413
  • 18 فروردین 1402 - 10:29
توزیع هزار بسته معیشتی به همت سپاه گلپایگان
سیاست فردا / فرمانده سپاه شهرستان گلپایگان گفت: توزیع هزار بسته معیشتی، هر بسته به ارزش تقریبی 12 میلیون و 500 هزار ریال را بین نیازمندان انجام خواهیم داد. 5 درصد تامین هزینه این بسته ها توسط خیرین و مابقی توسط سپاه انجام شده است.

خبرنگار: فردین عبدلی / سید عباس میرکریمی در گفت و گو با سیاست فردا،  اظهار کرد:  در ابتدای سال توزیع ۳۱۰ بسته پوشاک با ارزش یک میلیارد ریال را بین افراد نیازمند انجام دادیم و اکنون با همت دو قرارگاه محرومیت زدایی و فرهنگی اجتماعی  توزیع هزار  بسته معیشتی، هر بسته به ارزش تقریبی 12 میلیون و 500 هزار ریال را بین نیازمندان انجام خواهیم داد. 5 درصد تامین هزینه این بسته ها توسط خیرین و مابقی توسط سپاه انجام شده است.

وی با بیان اینکه بسیج از مردم و کنار مردم است ادامه داد:  توزیع بسته های معیشتی یک کار گذرا است بنابراین باید در راستای توانمند شدن  خانواده های نیازمند یک کار دائمی  انجام شود در همین راستا بسیج سازندگی برای افرادی که خواهان راه اندازی کسب و کاری هستند وام های اشتغالزایی در نظر گرفته است؛ سال گذشته  این وام ها را به متقاضیان پرداخت کردیم. همچنین  با هماهنگی و تعامل با واحد های تولیدی افرادی که جویای کار هستند به کارخانجات معرفی و مشغول به کار می شوند.

فرمانده سپاه شهرستان گلپایگان گفت: پروژه های محرومیت زدایی را در دستور کار داریم که در سه بخش ساخت ، تکمیل و بازسازی خانه محروم  با همت و کمک خیرین و مسئولین شهرستان و سایر دستگاه ها انجام می شود.

در ادامه نیز محمدرضا عسگریان فرماندار شهرستان گلپایگان خاطر نشان کرد: کمک به اقشار نیازمند  که هر ساله توسط بسیجیان، سپاه و خیرین انجام میشود  کار خدا پسندانه ای است.  انشاا… در این شرایط اقتصادی افرادی که تمکن مالی دارند در راه کمک نیازمندان گام های خوبی را بردارند.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3413

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.