• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
7
امام جمعه گلپایگان:

منافقین از چشم مردم افتاده اند

  • کد خبر : 3428
  • 01 تیر 1402 - 9:17
منافقین از چشم مردم افتاده اند
سیاست فردا/ امام جمعه گلپایگان گفت: اکنون شاهد  اوضاع همان منافقینی که دستشان آلوده به خون صدها و هزاران انسان بی گناه است، هستیم. منافقین با جنایت هایی که انجام دادند روی جنایتکاران تاریخ را سفید کردند و از چشم مردم افتادند و چون جایگاهی نداشتند مجبور شدند کشور را ترک کنند.

خبرنگار: وحید اعظمی/ به گزارش سیاست فردا حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی کرامتی در آیین عطر افشانی گلزار شهدای گلپایگان به مناسبت بزرگداشت هفته قوه قضاییه اظهار کرد:یاد شهدای مظلوم ۷ تیر از جمله آیت الله شهید دکتر بهشتی که شخصیت بی نظیری بودند اما به دست منافقین کور دل و زبون به درجه رفیع شهادت نائل آمدند را گرامی میداریم. نظام جمهوری اسلامی با خون پاک این شهدای بزرگ آبیاری شد و امروز تنومندی این  درخت سرسبز و پر ثمر مدیون شهادت و خون های پاک شهدای عزیز است.

وی ادامه داد: اکنون شاهد  اوضاع همان منافقینی که دستشان آلوده به خون صدها و هزاران انسان بی گناه است، هستیم. منافقین با جنایت هایی که انجام دادند روی جنایتکاران تاریخ را سفید کردند و از چشم مردم افتادند و چون جایگاهی نداشتند مجبور شدند کشور را ترک کنند.

امام جمعه گلپایگان گفت:  اتفاقی که اخیرا در آلبانی رخ داد نشان از حق بودن وعده الهی است و اینکه خداوند خلاف وعده خود عمل نمیکند. نتیجه خونی که شهدا در راه خدا دادند اقتدار و پیروزی نظام است اما بر اساس وعده الهی خاری و ذلت نصیب منافقین کور دل شد.

همچنین در ادامه محمدرضا عسگریان فرماندار شهرستان گلپایگان  با تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضاییه خاطر نشان کرد: شاهد حجم زیاد ارباب رجوع و پرونده در دادگستری هستیم لذا از خدمات کارکنان این مجموعه تشکر میکنیم. امروز نیز مصادف است با فرا رسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر؛ کشور در این راه هزینه های زیادی را پرداخت میکند که نمونه بارز آن شهدایی است که تقدیم نظام می شوند. انشاا… به شرایطی برسیم که جامعه عاری از مواد مخدر شود.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3428

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.