• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4

آغاز پیش ثبت نام انتخابات مجلس از فردا

  • کد خبر : 3458
  • 15 مرداد 1402 - 11:08
آغاز پیش ثبت نام انتخابات مجلس از فردا
فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: تا آخرین روزی که نماینده فعلی به عنوان نماینده مردم در مجلس حضور دارد باید از ظرفیت قانونی وی در راستای پیشبرد اهداف شهرستان استفاده کنیم اما نباید اقدامی انجام دهیم که شائبه جانب داری داشته باشد.

خبرنگار/فاطمه عبدلی، به گزارش سیاست فردا محمدرضا عسگریان امروز در جلسه شورای اداری اظهار کرد: امنیت، سلامت در رقابت و حضور حداکثری  از راهبردهای پیش‌رو در انتخابات است و دست اندرکاران باید در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند؛ در گلپایگان نیز تمام تلاش خود را جهت برگزاری  انتخابات در راستای محور های تعیین شده به کار خواهیم بست.انتخابات پیش‌رو از اهمیت زیادی برخوردار است، دشمن دارد تمام تلاش خود را به کار میبرد لذا باید به وظیفه قانونی خود عمل کنیم و شاهد مشارکت حداکثری باشیم.

وی خطاب به اعضای شورای اداری شهرستان گلپایگان گفت: بی طرفی در برگزاری انتخابات را باید در عمل ثابت کنیم. برخی از حق الناس ها در دنیا قابل جبران نیست که یکی از مصداق های آن برگزاری انتخابات است لذا از مدار بی طرفی در انتخابات خارج نشویم.مردم شهرستان انتخاب نهایی را انجام می دهند و هر کدام از ما تنها یک رای داریم بنابراین  حق اظهار نظر نداریم.

فرماندار شهرستان گلپایگان ادامه داد: قطعا تمامی مراحل برگزاری انتخابات باید طبق قانون و دستورالعمل ها باشد، باتوجه به تغییراتی ک در قانون انتخابات ایجاد شده انتخابات سال جاری را باید بر اساس قانون جدید اجرا کنیم. از ۱۶ مرداد ب مدت یک هفته پیش ثبت نام انتخابات مجلس انجام می شود و مهلت آن تمدید نخواهد شد؛ در پیش ثبت نام نیاز به مراجعه حضوری داوطلب به هیچ نهادی نیست و از طریق پنجره واحد خدمات وزارت کشور انجام میشود. این پیش ثبت نام ضروری است و اگر فردی در این مرحله ثبت نام نکند قطعا نمیتواند به عنوان داوطلب در مراحل بعدی حضور داشته باشند.

عسگریان با بیان اینکه در مهرماه هیئت اجرایی تشکیل و ثبت نام نهایی انجام خواهد شد افزود: در استفاده از تجهیزات ادارات، باید اولویت برگزاری انتخابات باشد تا بتوانیم انتخاباتی در شان مردم برگزار کنیم. کارگروه اجرایی انتخابات به ریاست فرماندار و جانشینی معاون سیاسی فرمانداری برای شهرستان ها تعریف شده و کمیته هایی زیر مجموعه آن از جمله کمیته آی‌تی، پشتیبانی، امنیت، مشارکت حداکثری، اطلاع رسانی، آموزش و حقوقی تشکیل شده و لازم است که ادارات همکاری لازم را با کمیته ها داشته باشند.

وی تصریح کرد: تا آخرین روزی که نماینده فعلی به عنوان نماینده مردم در مجلس حضور دارد باید از ظرفیت قانونی وی در راستای پیشبرد اهداف شهرستان استفاده کنیم اما نباید اقدامی انجام دهیم که شائبه جانب داری داشته باشد. اوایل شهریور گرامیداشت هفته دولت است در این راستا یکی از تصمیمات مهم این است که در یک مکان عمومی دستاوردهای ادارات را به اطلاع مردم برسانیم.در راستای اطلاع رسانی از ظرفیت رسانه ها استفاده شود.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3458

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.