• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
4

فرهنگ اطاعت پذیری از قانون باید در ذهن مردم نهادینه شود

  • کد خبر : 3465
  • 17 مرداد 1402 - 15:25
فرهنگ اطاعت پذیری از قانون باید در ذهن مردم نهادینه شود
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان گفت: اجازه نخواهیم داد ارازل و اوباش با سلاح سرد در سطح معابر جولان دهند، با آنها قاطع برخورد خواهیم کرد.

خبرنگار:فاطمه عبدلی/ به گزارش سیاست فردا سرهنگ علی اصغر محمدی امروز (17 مرداد1402) در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار کرد: خبرنگاران با رسالتی که دارند میتوانند در خط مقدم جهاد تبیین باشند. پلیس در رسیدگی به پرونده ها هیچ تبعیضی قائل نیست، فرهنگ اطاعت پذیری از قانون، اجرای دقیق مقررات و توجه به توصیه های پلیس باید در ذهن مردم با آموزش نهادینه شود تا آسایش و آرامش را به دنبال داشته باشد.اجازه نخواهیم داد اراذل و اوباش با سلاح سرد در سطح معابر جولان دهند، با آنها قاطع برخورد خواهیم کرد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۸هزار و ۴۱۴ مورد تماس با ۱۱۰ گرفته شده است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۷ درصد افزایش داشته است.همچنین در تصادف درون شهری نیز از ابتدای سال تاکنون شاهد ۱۷ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه در سال گذشته هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان گفت: با کاهش چشمگیری در سرقت تابلوهای جاده ای مواجه هستیم اما نیاز است که اداره راهداری در بازدارندگی سرقت ها دقت کنند همچنین در سرقت سیم های برق که در  روستاهای اطراف و جاده های مواصلاتی رخ داده است تعدادی از سارقین دستگیر و اموال مسروقه بازگشت داده شده است.به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد یک ارازل اوباش نوظهور در شهرستان اقدام به گردنکشی  کند. دو مورد زورگیری توسط افراد غیربومی در شهرستان داشتیم که دستگیر شدند.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.