• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
7

تشکیل کمیسیون املاک و مستغلات در گلپایگان

  • کد خبر : 3496
  • 25 مرداد 1402 - 17:08
تشکیل کمیسیون املاک و مستغلات در گلپایگان
سیاست فردا / فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: برای ساخت تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر آبفار استعلامها  و برآورد هزینه را انجام دهد، حرف های ابتدایی دیگر در این رابطه زده نشود. از هفته آینده قرعه کشی و واگذاری زمین در شهر گوگد انجام و در گلشهر نیز پیگیری های لازم انجام شود. به همت نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس اسناد زمین های گلشهر در حال صدور است.

خبرنگار: فاطمه عبدلی / به گزارش سیاست فردا، محمدرضا عسگریان امروز در جلسه شورای مسکن اظهار کرد: اگر بنشینیم و بگوئیم همه شرایط مهیا شود تا امور مربوط به مسکن را به جلو حرکت دهیم  هیچ وقت این اتفاق نخواهد افتاد، چالش هایی که اکنون در حوزه طرح مسکن ملی داریم در زمان مسکن مهر هم وجود داشت اما نتیجه کار آن شد که افراد زیادی صاحب خانه شدند اما متاسفانه در یک مقطعی اینگونه پروژه های مسکن سازی در سطح کشور تعطیل شد.

وی ادامه دهد: توقف مسکن سازی انبوه در کشور طی چند سال اخیر سبب شده  اکنون بار مالی آن روی دوش مردم حس شود؛  برای احداث ساختمان های مسکن ملی همه دستگاه ها باید ورود کنند تا با ساخت این واحد های مسکونی عرضه مسکن افزایش یابد و بازار رو به بهبود و کاهش قیمت حرکت کند.

فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در سپاه در حوزه محرومیت زدایی و کمک های بلاعوض و خیرین مسکن ساز  اقدامات خوبی برای کمک به محرومین و نیازمندان در تهیه مسکن  انجام می دهند.در سایت فعلی که برای ساخت مسکن های ملی در نظر گرفته شده متقاضیان واحد های سه طبقه خواهند ساخت و در سایت جدید که در حوالی هواشناسی قرار دارد ساختمان ها یک طبقه خواهد بود، اکنون شهرداری در حال طراحی سایت جدید است.

وی درهمین باره خاطر نشان کرد: افرادی که زمین های خود را در سایت اول دریافت کردند اگر بخواهند به سایت جدید بروند و واحد های خود را یک طبقه بسازند باید انصراف خود را از سایت اول اعلام کنند و منتظر دریافت زمین در سایت جدید باشند البته این امر به دلیل آماده شدن سایت جدید، زمان بر خواهد بود. در جلسه بعدی شورای مسکن بانک های ملی و تجارت  تعداد متقاضیان و منابع این طرح را مشخص کنند.

فرماندار شهرستان گلپایگان تصریح کرد: برای ساخت تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر آبفار استعلامها  و برآورد هزینه را انجام دهد، حرف های ابتدایی دیگر در این رابطه زده نشود. از هفته آینده قرعه کشی و واگذاری زمین در شهر گوگد انجام و در گلشهر نیز پیگیری های لازم انجام شود. به همت نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس اسناد زمین های گلشهر در حال صدور است. کمیسیون املاک و مستغلات در گلپایگان تشکیل شده که وظیفه نظارت بر بنگاه های املاک در حوزه اجاره و رهن و… دارد ، این نظارت ها مجددانه خواهد بود تا مردم دچار زحمت و مشکل نشوند.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.