• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
8
بعد از اعلام رتبه بندی معلمان

اعلام بازنشستگی ۱۶۴ نیروی انسانی در آموزش و پرورش گلپایگان

  • کد خبر : 3504
  • 29 مرداد 1402 - 10:35
اعلام بازنشستگی ۱۶۴ نیروی انسانی در آموزش و پرورش گلپایگان
رئیس آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان گفت: برخی از دانش آموزان به دلیل کمبود ظرفیت و فضای فیزیکی نتوانستند در رشته فنی مورد نظر خود ثبت نام کنند.

خبرنگار:وحید اعظمی/ به گزارش سیاست فردا محمدباقر عبیری امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان اظهار کرد: اجرا و تکمیل پروژه های مدرسه اشرفی اصفهانی و شهرک الوند با سرعت در حال انجام است و مناقصه ساخت مدرسه در مسکن مهر نیز در هفته جاری برگزار خواهد شد.تفاهم نامه ای با اداره کل راه و شهرسازی منعقد کردیم که بر اساس آن دو مدرسه در مسکن مهر به صورت کامل توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ساخته شود که اگر این تفاهم نامه اجرا شود ، سال آینده به تعداد مدارس شهرستان دو مدرسه اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: تعمیرات سرویس های بهداشتی برخی مدارس، بهسازی مدرسه شهید مشایخی، اضافه نمودن کلاس های درس به مدرسه شهید خرمی و مدرسه روستای زرنجان با کمک خیرین ، برگزاری دوره های توانمند سازی مربیان و معلمان و… برخی از اقداماتی انجام شده طی ماه های اخیر می‌باشد. خانه ریاضیات گلپایگان در استان به عنوان خانه ریاضی نمونه شناخته شده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان گفت: برخی از دانش آموزان به دلیل کمبود ظرفیت و فضای فیزیکی نتوانستند در رشته فنی مورد نظر خود ثبت نام کنند. بعد از اعلام نتیجه رتبه بندی معلمان تعدادی از همکاران دیگر انگیزه ای برای ماندن بر سر شغل خود را نداشتند و ۱۶۴ نفر از نیروهای آموزش و پرورش اعلام بازنشستگی کردند و اکنون دچار چالش شده ایم.

عبیری افزود: کارگاه هنرستان ابوذر گلشهر سالهاست که نیمه کاره باقی مانده و برای تکمیل آن نیازمند اعتبار ریالی هستیم همچنین توسعه ۴ کلاس درس در کنار مدرسه شهید فیروزی با وجود اینکه در مراحل پایانی می باشد اما همچنان نیازمند اعتبار است . کلنگ ساخت مدرسه طاهری شهرک الوند در سال ۹۲ زده شد و ۶۰ درصد آن توسط خیر ساخته شد اما به دلیل بیماری دیگر نتوانستند پروژه را ادامه دهد لذا با پیگیری های نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس و فرماندار گلپایگان ۸ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان برای این پروژه از محل اعتبارات ملی در نظر گرفته شد که تاکنون ۲ میلیارد و ۲۰۰ تومان آن تخصیص یافته است، اکنون عملیات اجرایی در این مدرسه  با دو پیمانکار دولتی و خیرین در حال انجام است.

وی تصریح کرد: یکی از نقاط ضعف و چالش هایی که سال گذشته در مدارس کشور وجود داشت، ناهنجاری های رفتاری بود که توسط دانش آموزان انجام می‌شد و جامعه نگاه مطالبه گری نسبت به آموزش پرورش داشتند، بخشی از این رفتار ها به دلیل عدم وجود معاونان آموزشی، پرورشی و مشاوران در سطح مدارس است، البته اگر اکنون دانش آموزان رفتاری از خود نشان می دهند نتیجه شیوه تربیتی در ۸ سال گذشته با سند منحوس ۲۰۳۰ بوده است.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3504

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.