• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
5
رئیس آموزش و پرورش گلپایگان:

انتقاد سازنده سبب پیشرفت است

  • کد خبر : 3507
  • 29 مرداد 1402 - 20:09
انتقاد سازنده سبب پیشرفت است
رئیس آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان گفت: خداراشاکرم که در شهری زندگی میکنم که شاهد صمیمیت و عدالتخواهی جامعه خبرنگاران بودم و هیچ وقت ندیدم که تضاد و کینه ای وجود داشته باشد.

خبرنگار:فردین عبدلی/ به گزارش سیاست فردا، محمد باقر عبیری عصر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: کار اصحاب رسانه کمتر از معلمان نیست و این رسالت مشترک میتواند ما را همکار یکدیگر قرار دهد،  همه ما در راستای یک هدف مشترک گام بر میدادیم و برای تقویت باور های نسل جوان همه باهم یک هدف مشترک را داریم و باهم در راستای  رشد و تعالی جامعه اسلامی حرکت میکنیم.

وی ادامه داد: رسالت اصحاب رسانه شاید در برهه ای از زمان خیلی سازنده تر از یک معلم باشد چرا که یک خبر میتواند در راستای اهداف یک جامعه سبب رشد و تعالی فزاینده ای در جامعه شود و عکس آن هم میتواند تخریب کننده باشد، در هر دو صورت نقش سازندگی یا ویرانگی میتواند تاثیر گذار باشد.خداراشاکرم که در شهری زندگی میکنم که شاهد صمیمیت و عدالتخواهی جامعه خبرنگاران بودم و هیچ وقت ندیدم که تضاد و کینه ای وجود داشته باشد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان گفت: اگر امروز شاهد پیشرفت هایی  در زمینه های مختلف اعم از سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،فرهنگی، ورزشی و… در سطح جامعه هستیم بخشی از آن بر عهده مسئولین و بخش عمده دیگر به خاطر پوشش خبری جامع و منصفانه ای بوده که خبرنگاران داشتند و خدمات ارزنده را به خوبی به گوش مردم می‌رسانند تا جامعه به خودباوری ،نشاط و امید دست پیدا کند.

عبیری تبیین افکار و روشنگری را از وظایف رسانه ها دانست و افزود:نوجوانان دوران سخت ۸ سال دفاع مقدس را ندیدند، دورانی که هموطنانمان در برابر تمام قدرت های جهانی ایستادگی کردند،رسانه ها میتوانند تجربیات  دوران دفاع مقدس را به خوبی به نسل جدید منتقل کنند.کسی منکر مشکلات موجود در جامعه از جمله معضلات اقتصادی نیست اما انشاا… با توکل به خدا و همت مسئولین  دلسوز این شرایط  با قدرت پشت سر گذاشته خواهد شد و پیروزی از آن ایران اسلامی بوده است و خواهد بود.

وی تصریح کرد: انتقادات و پیشنهادات سازنده باعث پیشرفت است و با آغوش باز منتظر انتقادات اصحاب رسانه هستیم. یکی از رسالت های بزرگ و خطیر آموزش و پرورش، موضوعات پرورشی است که در دوران کرونا به دلیل شرایط حاکم کم رنگ‌شده بود،اکنون با برنامه های مناسب فرهنگی در صدد بهبود شرایط در این حوزه هستیم. اگر بهترین امکانات و برنامه ها را داشته باشیم ولی معلم در راس این هرم اطلاعات لازم را نداشته باشه تمام تلاش ها بی اثر خواهد بود لذا جهت توانمند سازی معلمانمان از تمام ظرفیت هایمان استفاده کردیم و این امر ادامه دار خواهد بود.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3507

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.