• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
8
فرماندار گلپایگان:

ادارات نشست خبری برگزار کنند

  • کد خبر : 3526
  • 03 شهریور 1402 - 11:26
ادارات نشست خبری برگزار کنند
سیاست فردا/ فرماندار شهرستان گلپایگان گفت:دشمن جهت نا امید کردن مردم از نظام و دستاورد های آن تمام تلاش خود را به کار می بندد لذا وظیفه داریم در راستای ایجاد امید وانگیزه تلاش کنیم. روسای ادارات اقدام به برگزاری نشست های خبری کنند و اقدامات انجام شده را به از طریق رسانه ها به مردم اطلاع دهند.

خبرنگار: فردین عبدلی/ به گزارش سیاست فردا محمدرضا عسگریان در جلسه شورای اداری که دوم شهریور ماه به مناسبت آغاز هفته دولت در کنار مزار پاک شهدای گلپایگان برگزار شد اظهار کرد: هفته دولت فرصتی است که خدمات مطلوب تری به شهروندان ارائه شود در این راستا علاوه بر برگزاری میز خدمت در نماز جمعه ، بخشدار و سایر روسای ادارات در روستا ها حضور پیدا خواهند کرد.

وی ادامه داد: دولت تمام تلاش خود را جهت کاهش مشکلات و آلام مردم به کار می بندد و اگر کم کاری هم وجود دارد جزئی است؛ همه دارند تلاش می کنند خلاء های قبلی جبران شود و مشکلات مردم خصوصا در زمینه اقتصادی حل شود. دولت دستاورد های کمی نداشته ، در گلپایگان اقدامات خوبی انجام شده است.

فرماندار شهرستان گلپایگان گفت:دشمن جهت نا امید کردن مردم از نظام و دستاورد های آن تمام تلاش خود را به کار می بندد لذا وظیفه داریم در راستای ایجاد امید وانگیزه تلاش کنیم. روسای ادارات اقدام به برگزاری نشست های خبری کنند و اقدامات انجام شده را به از طریق رسانه ها به مردم اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.