• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5
معاون فرماندار گلپایگان:

در حد امکان ساختمان های عمومی برای تردد معلولین مناسب سازی شوند

  • کد خبر : 3611
  • 31 شهریور 1402 - 10:50
در حد امکان ساختمان های عمومی برای تردد معلولین مناسب سازی شوند
سیاست فردا / معاون عمرانی فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: وجود و یا عدم وجود اعتبار ریالی موضوع مهمی است اما  عزم جدی برای انجام کار هم لازم است و زیبنده نیست بعد از چند ماه هنوز مصوبه ای اجرا نشده باشد.

خبرنگار: وحید اعظمی / به گزارش سیاست فردا ، علیرضا فخری زاده معاون فرماندار شهرستان گلپایگان در جلسه مناسب سازی معابر و اماکن عمومی اظهار کرد: مکاتبات لازم در راستای مناسب سازی جهت تردد آسان معلولین و سالمندان در ساختمان هایی که قرار است حدید احداث شود  انجام گیرد ، کوتاهی از کسی پذیرفته نیست و قانون  باید انجام شود، اگر دستگاه های نظارتی کوتاهی کنند راهکار برخورد قانونی وجود دارد و باید جوابگو باشند.

وی ادامه داد: ارزیابی های فنی انجام شود و در حد امکان ساختمان های موجود مناسب سازی شوند  اگر ساختمان اداری امکان مناسب سازی جهت تردد معلولین و سالمندان را نداشت  با نصب تابلو اعلام شود که مدیر آن اداره و سازمان مکلف است خود نزد ارباب رجوع برود. وجود و یا عدم وجود اعتبار ریالی موضوع مهمی است اما  عزم جدی برای انجام کار هم لازم است و زیبنده نیست بعد از چند ماه هنوز مصوبه ای اجرا نشده باشد.

معاون عمرانی فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: متاسفانه اکنون با آمار تصادفات شاهد معلولیت هایی هستیم لذا مکاتبه ای برای درخواست یک خودروی ون برای تردد معلولین از طریق بهزیستی با فرمانداری  انجام شود. آن دستگاه خودروی ون که پیش از این در شهرستان فعال بود ظاهرا پرونده قضایی دارد ، بررسی شود اگر آن ون وجود دارد الان کجاست. همچنین مناسب سازی ادارات و پارکها و اماکن عمومی تا قبل از فصل سرما انجام شود.

 

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3611

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.