• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4
آتش در کارخانه پلیمر گلپایگان مهار شد

تسلیم شعله های آتش در برابر جانفشانی آتش نشانان

  • کد خبر : 3671
  • 26 مهر 1402 - 22:41
تسلیم شعله های آتش در برابر جانفشانی آتش نشانان
سیاست فردا/شهردار گلپایگان گفت: آتش سوزی که صبح امروز در کارخانه پلیمر گلپایگان واقع در فاز دو شهرک صنعتی رخ داد نهایتا با جانفشانی تیم های آتش نشانی  حاضر در محل حادثه مهار شد و در حال حاضر مشغول لکه گیری آتش هستیم.

خبرنگار: فاطمه عبدلی /پیمان شکرزاده در گفت و گو با سیاست فردا اظهار کرد: آتش سوزی که صبح امروز در کارخانه پلیمر گلپایگان واقع در فاز دو شهرک صنعتی رخ داد نهایتا با جانفشانی تیم های آتش نشانی  حاضر در محل حادثه مهار شد و در حال حاضر مشغول لکه گیری آتش هستیم ، ممکن است شهروندان هم اکنون  دود حاصل از این آتش سوزی را در آسمان مشاهده کنند اما جای نگرانی نیست، آتش مهار شده است.

وی ادامه داد: با توجه به حجم وسیعی که این حریق داشت آتش نشانان با ۱۵ خوردوی سنگین (۷ خودرو از گلپایگان و مابقی از شهر های همجوار) و ۴۶ آتش نشان (۲۶ نفر از آتش نشانی گلپایگان و مابقی از شهرهای اطراف) مشغول مقابله با این بحران بودند. تمام ادوات خدمات شهری گلپایگان به عنوان تیم های پشتیبان آماده ورود به عملیات بودند. مخزن بزرگی از گازوئیل در زیر انباری که دچار حریق شده بود وجود داشت اما با هوشیاری آتش نشانان و خنک نگهداشتن مخزن خوشبختانه در این بخش شاهد حادثه ای نبودیم.

شهردار گلپایگان گفت: خوشبختانه در این حادثه هیچ گونه مصدومیت یا خسارت جانی نداشتیم و تمام آتش نشانان در سلامت کامل هستند.همچنان علت حادثه مشخص نشده چرا  که تمام هم و غم ما بر مهار آتش بود اما سازمان آتش نشانی گلپایگان در کوتاه ترین زمان ممکن علت حادثه را مشخص خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.