• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5

ناعدالتی نسبت به کارخانه آرد عظیم گلپا

  • کد خبر : 3691
  • 01 آبان 1402 - 9:57
ناعدالتی نسبت به کارخانه آرد عظیم گلپا
مدیر کارخانه آرد عظیم گلپا گفت:مدیر کارخانه آرد عظیم گلپا گفت:مدیر کل غله استان در جلسه ای که در شهرستان گلپایگان برگزار شد گفت گندم گلپایگان را به کارخانه آرد همین شهرستان اختصاص می دهیم اما این اتفاق رخ نداد. 

خبرنگار: وحید اعظمی/ به گزارش سیاست فردا عباس عباس زاده در نشست خبری اتحادیه نانوایان و قنادان با اصحاب رسانه اظهار کرد: مدیر کل غله استان در جلسه ای که در شهرستان گلپایگان برگزار شد گفت گندم گلپایگان را به کارخانه آرد همین شهرستان اختصاص می دهیم اما این اتفاق رخ نداد. بر اساس درجه بندی که برای کارخانه ها انجام می شود اکنون کارخانه های آرد 12 والسی سهمیه ای دو برابر کارخانه آرد گلپایگان دریافت می کنند در حالیکه کارخانه آرد گلپایگان هم 12 والسی است؛ اینجا در حق کارخانه عظیم گلپا اجحاف و نا عدالتی شده است. 

 

وی ادامه داد: حدود 70 درصد تجهیزات کارخانه آرد عظیم گلپا عوض شده و آرد با کیفیت تولید می کند اما متاسفانه به ما بهایی داده نشده است.اداره کل غله استان اصفهان به کارخانه هایی که مشابه کارخانه ما هستند حدود 2 هزار تن در ماه سهمیه می دهد اما برای ما تنها هزار و 300 تن سهمیه در نظر گرفته اند؛ اگر 700 تن دیگر به ما اختصاص دهند دیگر نیاز نیست شهرهایی همچون گلپایگان، خوانسار، فریدن، فریدونشهر، داران، بویین میاندشت و…آرد خود را از شهرهای دیگر تهیه کنند و هزینه حمل و نقل بیشتری را متحمل شوند.

 
مدیر کارخانه آرد عظیم گلپا در پاسخ به این سوال که آیا عدم تخصیص سهمیه کافی به کارخانه آرد عظیم گلپا  به نفع کارخانه های اصفهان است ادامه داد: دقیقا همینطور است. باید از سهمیه آنها کم شود و به سهمیه این کارخانه اضافه شود اما متاسفانه این اقدام را انجام ندادند و از 3 سال گذشته تاکنون سهمیه کارخانه آرد عظیم گلپا افزایش پیدا نکرده است و نانواها مجبور هستند بخشی از آرد خود را از اصفهان تهیه کنند و لاجرم هزینه حمل و نقل را متحمل شوند.
 
مدیر کارخانه آرد عظیم گلپا گفت:در حالیکه درجه این کارخانه از 3 به درجه 1 ارتقا پیدا کرده است و بهترین آرد را تولید می کند  اما استان نمره منفی مدیریتی داده است که همین امر سبب شده سهمیه کمتری به این کارخانه تخصیص داده شود؛ ناعدالتی شده است. کارخانه 12 والسی عظیم گلپا باید سهمیه ای به اندازه کارخانه 12 والسی در اصفهان دریافت کند نه اندازه یک کارخانه 6 والسی.
لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.