• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

کارگران ماهر نانوایی از این حرفه کنار رفتند

  • کد خبر : 3694
  • 29 مهر 1402 - 19:22
کارگران ماهر نانوایی از این حرفه کنار رفتند
سیاست فردا / رئیس اتحادیه نانوایان و قنادان شهرستان گلپایگان گفت:زمانی که موقع قیمت گذاری می شود تمام تلاش خود را می کنیم که قیمت ها افزایش زیادی نداشته باشد و دستوری هم نباشد تا رقابت شکل بگیرد و کیفیت نان افزایش یابد.

خبرنگار: فاطمه عبدلی/ به گزارش سیاست فردا مجید فصاحت در نشست خبری اعضای اتحادیه نانوایان و قنادان شهرستان گلپایگان اظهار کرد: همدلی خوبی بین اعضای هیئت مدیره وجود دارد؛ زمانی که اتحادیه را تحویل گرفتیم حدود 70 میلیون تومان بدهی داشت اما با همدلی و همفکری که بین اعضای هیئت مدیره جدید وجود داشت توانستیم بدهی ها را تسویه کنیم البته شایان ذکر است که در راستای همدلی و همراهی با اعضای اتحادیه از 6 ماه گذشته تاکنون هیچگونه حق عضویتی از اعضا دریافت نکرده ایم.

وی با بیان اینکه آموزش های واحد های صنفی را در دستور کار داریم ادامه داد: آموزش پخت نان سبوس دار را برای واحد های صنفی مربوطه برگزار کردیم همچنین در 22 آبان ماه که روز ملی نان است برنامه های متعددی از جمله آموزش را گسترش خواهیم داد. این اتحادیه همواره در برنامه های متعدد فرهنگی حضور فعال داشته است.

رئیس اتحادیه نانوایان و قنادان شهرستان گلپایگان گفت: مصرف کنندگان نمیتوانند  نان و شیرینی را شست و شو بدهند سپس مصرف کنند لذا در راستای حفظ حقوق مصرف کنندگان از ابتدای سال تاکنون 640 مورد بازرسی داشتیم که به دنبال آن به برخی واحد های صنفی هشدار داده ایم و برخی را پلمپ کرده ایم.

فصاحت اضافه کرد: در صنف نانوایان کارگران ماهر و خوبی داریم اما به دلیل شرایط اقتصادی از این حرفه کنار رفته اند. زمانی که موقع قیمت گذاری می شود تمام تلاش خود را می کنیم که قیمت ها افزایش زیادی نداشته باشد و دستوری هم نباشد تا رقابت شکل بگیرد و کیفیت نان افزایش یابد. از آنجایی که نان از اهمیت بالایی برخوردار است از شهردار و اعضای شورای میخواهیم خیابان و یا میدانی به این اسم نام گذاری شود.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.