• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4
فرماندار گلپایگان:

رقابت قیمت ها را می‌شکند

  • کد خبر : 3728
  • 02 آبان 1402 - 16:59
رقابت قیمت ها را می‌شکند
سیاست فردا / فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: فقط برای گران کردن جلسه برگزار نکنیم و برای ارزان شدن کالا ها هم جلسات لازم را تشکیل دهید. جشنواره آرد و نان یکی از نیازهای شهرستان است که در ماه جاری در شهرستان برگزار خواهد شد اما لازم است اینگونه جشنواره ها در اکثر صنف ها برگزار شود.

خبرنگار: فاطمه عبدلی / به گزارش سیاست فردا محمدرضا عسگریان امروز (2 آبان 1402) در جلسه تنظیم بازار شهرستان گلپایگان اظهار کرد : ستاد تنظیم بازار یکی از جلسات بسیار مهم و کارساز شهرستان است چراکه  با اغذیه مردم سروکار دارد لذا باید نهایت دقت را داشته باشیم ،  موضوعات را به صورت کارشناسی دنبال کنیم و اجازه ندهیم اتفاق پیش بینی نشده‌ای را در کیفیت، کمیت ، بهداشت و قیمت بازار شاهد باشیم. بازار گلپایگان از بازار های پر رونق در غرب استان است و باید تلاش کنیم رونق آن روز به روز بیشتر شود.

وی ادامه داد: انتظار داریم نظارت و بازرسی از خود مجموعه ها و اتحادیه ها آغاز شود تا ساز و کار درون بخشی اتحادیه ها بیشتر شود. دستگاه های مرتبط در حوزه تامین بازار ورود دارند و برای مردم مهم است که بدانند مسئولین نسبت به مسائل تنظیم بازار بی تفاوت نیستند. ماشین گشت مشترک مخصوص اصناف با پلاکارد تردد کند و اگر متوجه شدید کسبه ای خوش انصاف است با نصب پلاکارد از او تجلیل شود تا علاوه بر قدردانی از آن کاسب، بقیه اصناف هم در این حوزه تشویق شوند.

فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: تامین کالاهای اساسی در اولویت مباحث کاری است و مسئولین مربوطه باید تمام تلاش خود را به کار ببندند که کمبودی در بازار نباشد. جای جشنواره ها و نمایشگاه های بهاره و پاییزه  در گلپایگان خالی است،نمیدانم آیا نگران هستیم و می ترسیم که به این موضوع  ورود نمی کنیم؟! در صورتی که برپایی جشنواره ها و نمایشگاههای محلی برای نشاط اجتماعی مثمر ثمر است؛ نگرانی کسبه را با برگزاری جلسات توجیهی و حتی حضور آنها در نمایشگاه ها برطرف کنید.اتاق اصناف و صمت در این حوزه ورود پیدا کنند.

عسگریان اضافه کرد: مردم گلایه های به حقی درباره ایجاد ترافیک اطراف دوشنبه بازار دارند که باید با همکاری راهور حل شود اما برپایی دوشنبه بازار کار خوبی است ولی کافی نیست و باید در نقاط دیگر شهر و روزهای دیگر هفته این طرح گسترش یابد. یکی از کارهایی که میتوان با آن سبب شکست قیمت ها شد، ایجاد رقابت است. همچنان در خصوص قیمت میوه دچار مشکل هستیم و مردم گلایه های به حقی دارند اما هنوز کار شاخصی در اینباره انجام نشده است.

وی تصریح کرد: فقط برای گران کردن جلسه برگزار نکنیم و برای ارزان شدن کالا ها هم جلسات لازم را تشکیل دهید. جشنواره آرد و نان یکی از نیازهای شهرستان است که در ماه جاری در شهرستان برگزار خواهد شد اما لازم است اینگونه جشنواره ها در اکثر صنف ها برگزار شود؛ همه دستگاه ها کمک خواهند کرد که این جشنواره به بهترین شکل برگزار شود.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3728

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.