• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

کارخانه صنایع نساجی هلال خوانسار وارد فاز توسعه شود

  • کد خبر : 3750
  • 05 آبان 1402 - 11:41
کارخانه صنایع نساجی هلال خوانسار وارد فاز توسعه شود
سیاست فردا / دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور  گفت: در نشست هایی که  با جمعیت های بین المللی و صلیب سرخ کشور های دیگر برگزار میکنیم این درخواست را دارند که اقلام زیستی مثل چادر پتو و... را در اختیار آنها قرار دهیم.

خبرنگار: فاطمه عبدلی / به گزارش سیاست فردا یعقوب سلیمانی در حاشیه بازدید خود از کارخانه صنایع نساجی هلال خوانسار اظهار کرد: با توجه به ماموریت های جمعیت هلال احمر در بحران ها و تاکید بر این نکته که کشور ما حادثه خیز است ، باید در بخش های مختلف از جمله اسکان اضطراری آمادگی داشته باشیم . یکی از سیاست ها، نگاه ها و نقشه راه بردهای جمعیت هلال احمر آمادگی لازم برای پاسخگویی به اسکان اضطراری است که لازمه و ضرورت آن  چادر است.

وی ادامه داد: این کارخانه ظرفیت خوبی دارد اما تاجایی که امکان دارد باید وارد فاز توسعه شود و در این راه اهتمام داشته باشند تا علاوه بر تامین مصرف داخل بتوانیم وارد حوزه صادرات هم بشویم.امیدواریم با مدیریت جدید در این مجموعه شاهد پویایی باشیم.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور کیفیت را امر مهمی دانست و گفت: در نشست هایی که  با جمعیت های بین المللی و صلیب سرخ کشور های دیگر برگزار میکنیم این درخواست را دارند که اقلام زیستی مثل چادر پتو و… را در اختیار آنها قرار دهیم لذا اگر تولیدی با کیفیت داشته باشیم دیگر نیاز به بازاریابی نخواهد بود و مشتری خود به سمت ما می آید خصوصا در این بخش که نیازی به تبلیغ هم نیست و می توانیم اجناس خود را به خوبی به کشور های دیگر بفروشیم.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3750

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.