• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4

دیدار مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با امام جمعه جدید شهر سوسنگرد

  • کد خبر : 3865
  • 15 آبان 1402 - 8:18
دیدار مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با امام جمعه جدید شهر سوسنگرد
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با حضور در دفتر امام جمعه جدید شهر سوسنگرد با حجت الاسلام والمسلمین شیخ کاظم سواری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش  سیاست فردا و به نقل از پایگاه خبری رهرونیوز، شنبه  (۱۳ آبان ماه ۱۴۰۲ ) مهندس عذاری اهوازی ضمن عرض تبریک به مناسبت انتصاب ایشان و همچنین سالروز شکست حصر سوسنگرد قهرمان، به معرفی شرکت نفت و گاز اروندان پرداخت و موفقیت های کسب شده در افزایش تولید نفت این شرکت در سالی که مُزین به رشد تولید است را نتیجه کار تیمی و رویکرد مثبت دولت انقلابی سیزدهم در امر توسعه و افزایش تولید و ارز آوری دانست.

وی ادامه داد؛ توجه به بومی گزینی و استفاده از جوانان جویایی کار شهرهای حوزه تأسیساتی این شرکت همیشه در دستور کار ما بوده و عملکرد دوساله این شرکت نیز گویای این واقعیت می باشد که ۹۸ درصد جذب از افراد بومی محلی بوده است.

عذاری اهوازی ضمن ارائه گزارشی از مسولیت های اجتماعی این شرکت، گفت؛ توزیع بیش از ۵ هزار بسته نوشت افزار، آب رسانی در تنش آبی، اربعین، خدمات رسانی به یادمان های شهدا، استخدام نیروهای مستعد و بازسازی مدارس و مساجد، گوشه ای از اقدامات انجام شده این شرکت می باشد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان توجه به مباحث فرهنگی و انس با قرآن را مهم دانست و ضمن ارائه گزارشی اذعان کرد؛ به لطف خداوند توانستیم خدمات برجسته ای در این خصوص انجام دهیم و همکاری خوبی با مسئولین فرهنگی سوسنگرد برقرار شده است و در حال افزایش برنامه های فرهنگی و قرآنی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم سواری، امام جمعه شهر سوسنگرد و دشت آزادگان در این دیدار ضمن عرض خوش آمد گویی، تلاش و کوشش مدیرعامل و پرسنل شرکت نفت و گاز اروندان در امر تولید نفت را ستودنی دانست و افزود: زمان برای خدمت بسیار کوتاه است و با شناختی که از اقدامات جهادی و شاخص در این شرکت دارم، نقش موثر شرکت نفت و گاز اروندان در جهت عزت و سربلندی کشور را بسیار مهم می دانم.

حجت الاسلام سواری، ضمن تشکر از توجه مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان به موضوع مسولیت های اجتماعی و خدمت رسانی به مردم فهیم دشت آزادگان، تداوم این اقدامات را خواستار شد و از خداوند منان برای کارکنان و مدیران این شرکت موفقیت و سربلندی آرزو نمود.

گفتنی است در این بازدید غلامرضا شیرالی مشاور و دستیار ویژه مدیرعامل، عیسی مهدی پور فرمانده کنترل فوران چاه، امید نصیری رئیس روابط عمومی، مصطفی سواری رییس حراست، علی اسدی راد سرپرست بازرسی و حسابرسی داخلی و علی حسن زاده مسول دارالقرآن، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان را همراهی کردند./روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.