• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2
نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس

مردم نشان دادند شاخص های اصلح بودن را به منطقه ربط نمیدهند

  • کد خبر : 4216
  • 16 اسفند 1402 - 9:42
مردم نشان دادند شاخص های اصلح بودن را به منطقه ربط نمیدهند
نماینده گلپایگان و خوانسار گفت: اکنون انتخابات تمام شده و این شعار انتخاباتی نیست ، وقتی در مجلس  کنار اسمم نام گلپایگان و خوانسار می آید به خود افتخار میکنم و سرافرازانه نام این دو شهرستان را می برم.

خبرنگار: فردین عبدلی/ به گزارش سیاست فردا دکتر سید مسعود خاتمی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس یازدهم و دوازدهم شورای اسلامی در جمع مردم دو شهرستان گلپایگان وخوانسار اظهار کرد: انتخابات زمان رقابت کانیداها بود اما اکنون تمام شده و زمان همدلی و رفاقت فرارسیده است؛ افرادی به من اعتماد کردند اما من نسبت به همه مردم  حتی آنهایی که به فرد دیگری رای دادند و یا اصلا پای صندوق نیامدند هم مسئولیت دارم و باید در حد توان برای انها تلاش کنم؛ بین شهرستان های گلپایگان و خوانسار وحدت و یکپارچگی است و مردم نشان دادند شاخص های اصلح بودن را به منطقه ربط نمیدهند.

وی ادامه داد: مشکلات زیادی در دو شهرستان وجود دارد و لازم است برای حل آنها دست به دست هم دهیم. کاندیداهایی که پیشنهادها و نظراتی داشتند وارد میدان عمل شوند و کمک کنند و بعد از چند سال نگویند چرا فلان کار انجام نشده است. در فاصله های زمانی کم با نماینده خود دیدار داشته باشید و انتقادات و پیشنهادات را ارائه دهید البته نباید انتظارات غیر قانونی از جمله استخدام ها و جابه جایی ها و… را داشته باشیم.

نماینده مردم گلپایگان وخوانسار گفت: برای کنترل کرونا قرارگاه هایی تشکیل شد که موثر بود در زمینه اقتصاد هم باید تیم اقتصادی دولت و مجلس و… قرارگاهی تشکیل دهند و مشکل اقتصاد را حل کنند. برای تعدادی از پروزه ها پیگیری های زیادی کردیم اما استاندار و مدیران استان باید کار را زودتر نهایی کنند، مردم نتیجه کار را میخواهند. برای راه اندازی کارخانه سرم سازی شهرستان های دیگر هم متقاضی بودند اما با پیگیری های بنده ساخت این کارخانه به گلپایگان آمد همچنین چندین بار پیگیری های مختلف انجام دادم تا مشکلات از سر راه کارخانه سرم سازی برداشته شود.

دکتر سید مسعود خاتمی افزود: این صحبت که فلانی گلپایگانی است یا خوانساری مناسب نیست برخی از کسبه گلپایگان خوانساری هستند و یا برخی از مدیران ادارات خوانسار گلپایگانی هستند این دو شهر کنار یکدیگر به سمت پیشرفت حرکت می کنند و دستشان در دست همدیگر است

وی با بیان اینکه از اعتماد مجدد مردم برای انتخاب بنده به عنوان نماینده خود تشکر میکنم یادآورشد:  ضعف های احتمالی گذشته را در دور جدید رفع میکنیم ، ما آمده ایم که به مردم کمک کنیم و این از  وظایف ما است اگر کاری هم انجام شود به نام من نیست به نام مردم است. اکنون انتخابات تمام شده و این شعار انتخاباتی نیست ، وقتی در مجلس  کنار اسمم نام گلپایگان و خوانسار می آید به خود افتخار میکنم و سرافرازانه نام این دو شهرستان را می برم.

 

 

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=4216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.