• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
22

آقای کلانتری لازم نیست وقتی زمین میخوری تا آخرش سینه خیز بری

  • کد خبر : 801
  • 10 تیر 1400 - 10:49
آقای کلانتری لازم نیست وقتی زمین میخوری تا آخرش سینه خیز بری
عصر چهارشنبه (دوم تیر ماه) در حادثه واژگونی اتوبوس حامل تعدادی از خبرنگارانی که برای تهیه گزارش از دریاچه ارومیه عزیمت کرده بودند، دست‌کم ۲۱ نفر مصدوم شدند و «مهشاد کریمی» خبرنگار حوزه محیط زیست ایسنا و «ریحانه یاسینی» خبرنگار ایرنا در این حادثه جان باختند.نجمه بخشایش خبرنگار خبرگزاری شبستان در توییتر به این حادثه واکنش نشان داد.

فاطمه عبدلی / سیاست فردا 

عیسی کلانتری رئیس محیط زیست کشور در اولین دیدار خود با خبرنگاران خانمی که که در سانحه واژگونی اتوبوس دچار صدمه شده بودند و با چشمانی گریان نگران حال همکاران خود  و به خاطر از دست دادن دو همکار عزیزشان داغ دار بودند و گریه امامنشان را بریده بود، به ناصحیح و نازیباترین شکل ممکن نشسته بود که اعتراض های فراوانی را در سطح شبکه های مجازی به دنبال داشت.

 

 

پس از پخش گسترده عکس فوق در فضای مجازی و اعتراضان کاربران ، عیسی کلانتری نه تنها عذرخواهی نکرد بلکه گفت من همیشه همینطور می نشینم. دیدن عکس های زیر از جلسات مختلف عیسی کلانتری خالی از لطف نیست ؛ آیا او همیشه همینطور می نشسته ؟ 

 

پس از واکنش های فراوان به این موضوع عیسی کلانتری یکبار دیگر در مراسم یادبود خبرنگاران ایسنا و ایرنا که در این حادثه جان خود را از دست دادند، حرکت زشت و ناپسند خود را تکرار کرد، میخواست بگوید من همیشه اینطور می نشینم؟ پس با عکس های آرشیوی از سایر جلسات خود چه می کند؟ آقای کلانتری لازم نیست وقتی زمین میخوری تا آخرش سینه خیز بری.

عکسی از حضور عیسی کلانتری در مراسم یادبود خبرنگاران ایسنا و ایرنا در زیر:

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=801

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.