• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
10

افزایش ۲۵ درصدی خدمات سونوگرافی در درمانگاه سردار سلیمانی کاشمر

  • کد خبر : 2268
  • 22 تیر 1401 - 17:33
افزایش ۲۵ درصدی خدمات سونوگرافی در درمانگاه سردار سلیمانی کاشمر
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: در سال گذشته تعداد ویزیت متخصصین در این درمانگاه ۸۵۶۸ مورد بوده که نشان از افزایش دو درصدی ارائه خدمات تخصصی در این درمانگاه دارد.

به گزارش سیاست فردا ،  به نقل از  ترشیز خوان ؛ حسن مکارم از افزایش ۲۵درصدی خدمات سونوگرافی به مراجعین سرپایی درمانگاه تخصصی سردار سلیمانی کاشمر در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان و رییس دانشکده پرستاری شهرستان کاشمر گفت: در سه ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل ۲۵ درصد ارائه خدمات سونوگرافی به بیماران سرپایی مراجعه کننده به درمانگاه سردار سلیمانی کاشمر، افزایش داشته است.

وی افزود: در سه ماهه اول سال ۱۴۰۱تعداد ۲۲۹۴ مورد انواع سونوگرافی در این درمانگاه انجام شده و این درحالی است که در سه ماهه اول سال قبل، این تعداد ۱۸۳۴مورد بوده است.

مکارم با اشاره به اینکه در این درمانگاه متخصص سونولوژیست خانم و آقا به مراجعین ارائه خدمت می‌کنند گفت: فوق تخصص غدد و متخصصان در رشته های جراحی مغز و اعصاب، ارتوپدی، داخلی مغز و اعصاب، اطفال، داخلی، عفونی، پوست، چشم ، قلب و عروق، گوش و حلق و بینی، ارولوژی(کلیه و مجاری ادراری)، زنان و زایمان و سونوگرافی در این درمانگاه فعالیت می نمایند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر بیان داشت: در سال گذشته تعداد ویزیت متخصصین در این درمانگاه ۸۵۶۸ مورد بوده که نشان از افزایش دو درصدی ارائه خدمات تخصصی در این درمانگاه دارد.

وی یادآور شد: جهت رفاه حال شهروندان نوبت دهی درمانگاه تخصصی سردار سلیمانی جهت ویزیت متخصصین در این درمانگاه به صورت الکترونیکی در سامانه nobat.mums.ac.ir انجام می شود.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=2268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.