• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
21
بازیگر سرجوخه:

امنیت اتفاقی نیست/با ابراهیم زندگی کردم

  • کد خبر : 1589
  • 07 آذر 1400 - 17:37
امنیت اتفاقی نیست/با ابراهیم زندگی کردم
آرش آصفی بازیگر سریال سرجوخه گفت: افرادی که در حوزه امنیت در بخش های مختلف کشور فعالیت می کنند بسیار انسان های دوست داشتنی هستند و...

فاطمه‌عبدلی/ آرش آصفی در گفت‌وگو با سیاست فردا اظهار کرد: بعد از بازی در فیلم رستاخیز میخواستم کمی استراحت کنم و از طرف دیگر به دلیل بکر ماندن شخصیتی که در رستاخیز بازی کردم به خواست تیم از کار بازیگری فاصله گرفتم که البته اکران آن هم با مسائلی مواجه شد. با آقای معظمی در سریال خانه امن آشنا شدم و کار کردم، به مرور این روابط بیشتر شکل گرفت، از دعوت به همکاری در سرجوخه توسط ایشان استقبال کردم. با وجوداینکه متن رادر اختیار داشتیم نمی دانستیم کاراکتر ابراهیم به این اندازه نیازمند تلاش است ، می توان گفت در روند پروژه کاراکتر ابراهیم شکل گرفت.

وی ادامه : در نقش های منفی بازیگر دستش باز است تا ابعاد منفی را پررنگ تر کند اما در نقش مثبت محدودیت هایی وجود دارد و باید جزئیات خاصی درباره آن رعایت شود. من با نقش ابراهیم خیلی بیشتر کیف کردم و با آن زندگی کردم.

این بازیگر تلویزیون و سینمادرباره برخوردهایی که از مردم برای نقش خود در سرجوخه گرفته است گفت: برخوردها خوب و به افرادی هم که نقد کردند احترام می گذارم.چند وقت پیش به سوپرمارکتی مراجعه کردم که مامورتعزیرات آنجا بود ، من را شناختند خیلی احترام گذاشتند و منجرشد مسئله ختم به‌خیر شود.

آصفی افزود: افرادی که در حوزه امنیت در بخش های مختلف کشور فعالیت می کنند بسیار انسان های دوست داشتنی هستند و وظیفه خطیری را بر عهده دارند. هیچ امنیتی اتفاقی و الکی نیست ، عده ای دارند از جان خود مایه میگذارند و من دوست داشتم چنین نقشی را بر عهده داشته باشم. حتما خیلی از همکاران توانایی این را دارند که از عهده بازی در این نقش بربیایند اما اکنون نام فردی به ذهنم نمی رسد.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=1589

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.