• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
17
معاون قضایی دادستان کل کشور:

با اخلالگران نظام اقتصادی برخورد می کنیم

  • کد خبر : 632
  • 21 اردیبهشت 1400 - 13:04
با اخلالگران نظام اقتصادی برخورد می کنیم
معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: حداقل در یک سال اخیر قوه قضاییه از بیکاری شاید بیش از 100 هزار نفر جلوگیری کرد اما چون بیکار نشدن این اقدام  دیده نشد.
 به گزارش سیاست فردا سعید عمرانی شب گذشته در بازدید از شرکت خودروسازی دیار خودرو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گاهی به من نقد می شود که مگر قوه قضاییه مسئول واردات  و صادرات است می گوییم نه ولی اگر در تصمیمات واردات، صادرات ، خام فروشی یا واردات بی رویه کالاهای غیر ضروری  کسی سبب اخلال درنظام اقتصادی کشور شود برخورد می کنیم.
 
وی ادامه داد: در طی شش ماه اخیر دوتا از بهترین برند های داخلی لوازم خانگی را مشاهده و از کیفیت ، استعداد و  نخبه هایمان تعجب کردم.در حوزه قطعه سازی به کارخانه هایی مراجعه کردم که حدود 13 هزار نفر در آن مشغول به فعالیت هستند.
معاون قضایی دادستان کل کشور گفت:  اگر بخواهیم فقط به جنبه واردات نگاه کنیم طبعا با هیچ عقل سلیمِ اقتصادی توجیه پذیر نیست. اگر قراردادی به مردم ضرری برساند ،  دادستانی کشور از باب حقوق عامه  قطعا به مسئله ورود پیدا خواهد کرد و با  افرادی که این تصمیمات را می گیرند مطابق قانون برخورد خواهیم کرد.
 
عمرانی افزود: حدود سه سال قبل قوه قضاییه به حوزه تولید ورود پیدا نکرده بود اما اکنون بیش از دو سال است که با شعار  “اجازه نمی دهیم هیچ کارخانه ای تعطیل و هیچ کارگری بیکار شود” وارد این حوزه شدیم.  حداقل در یک سال اخیر قوه قضاییه از بیکاری شاید بیش از 100 هزار نفر جلوگیری کرد اما چون بیکار نشدن این اقدام  دیده نشد.
 
 
وی یادآورشد: آخرین گردنه عبور و مالیدن پشت دشمن  به خاک این است که در عرصه اقتصادی به خودکفایی برسیم ، این توان در کشور وجود دارد و مشکلات قابل حل است و بن بستی نیست. همین الان هم اگر دور ایران 4 متر دیوار بکشید  از لحاظ کشاورزی و صنعتی می تواند خود را تامین کند؛ تحریم ها علاوه بر ظالمانه بودن، در یک مواردی نعمتی بوده که سبب شکوفایی  استعداد های جوانان شده است. ما در میدان هستیم و با هر قراردادی که خلاف مصالح و منافع کشور باشد برخورد می کنیم./ انتهای پیام
خبرنگار: فردین عبدلی
لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.