• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
5
دادستان گلپایگان:

برخوردها با متخلفین باید قانونی و قاطع باشد

  • کد خبر : 3188
  • 23 اسفند 1401 - 18:10
برخوردها با متخلفین باید قانونی و قاطع باشد
دادستان شهرستان گلپایگان گفت: دوگانگی در تصمیمات دو اداره جهاد کشاورزی و تعاون روستایی وجود نداشته باشد و همکاری آنها دو چندان باشد.

خبرنگار:وحید اعظمی/ به گزارش سیاست فردا، سلمان جوادی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان گلپایگان اظهار کرد:  اگر  یک تخلف صنفی و بهداشتی مشاهد شد باید با قید فوریت به تعزیرات گزارش داده شود؛ سر تیم های گشت باید تخلفات را سریع اطلاع و گزارش دهند. حلقه مفقوده در تنظیم بازار شهرستان نظارت است که باید افزایش یابد و قرار نیست فقط در این ایام تشدید شود؛ بازار باید خودش بر خودش نظارت داشته باشد. برخورد ها با متخلفین باید قانونی و قاطع باشد، تعزیرات با کسی تعارف نداشته و زین پس هم نداشته باشد.

وی با بیان اینکه نمیخواهیم بار و مسئولیت ادارات و ارگان های دیگر را به دوش بکشیم ادامه داد: قرار است گوشت و مرغ تنظیم بازاری به دست مردم برسد و نظارت آن هم با توزیع کنندگان است بنابراین قرار نیست دادگستری با حجم کار و فعالیت زیادی که دارد در این حوزه ورود پیدا کند البته اگر ترک فعلی در این راستا انجام شود ما برابر قانون اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

دادستان شهرستان گلپایگان گفت: با کسی دشمنی نداشته و نداریم اما اگر کسی بخواهد در این آشفتگی قیمت ها در رستوران خود مرغ یخ زده طبخ کند و با قیمت مرغ گرم به مشتری بفروشد یک جای کار میلنگد؛ قرار شد تنظیم بازار انجام شود و مایحتاج مردم فراهم شود قرار نیست کسبه این محصولات را در رستوران های خود استفاده کنند و اگر قرار باشد این اتفاق بیفتد باید بعد از تامین نیاز مردم و با قیمت پایین تر بفروش برسانند.

جوادی خاطر نشان کرد:  دوگانگی در تصمیمات دو اداره جهاد کشاورزی و تعاون روستایی وجود نداشته باشد و همکاری آنها دو چندان باشد. روسای اتحادیه ها ارتباط مستقیمی با بدنه اصناف داشته باشند و بروکراسی ها را از بین ببرند.مکان فروش های فوق العاده اعلام شود و بر تخفیف واقعی آنها نظارت صورت گیرد.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.