• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
16

تنها 3 و نیم درصد شهرستان گلپایگان دو دوز واکسن کرونا را دریافت کردند

  • کد خبر : 1147
  • 04 مرداد 1400 - 19:55
تنها 3 و نیم درصد شهرستان گلپایگان دو دوز واکسن کرونا را دریافت کردند
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان گفت: اکنون شهروندان در شهرستان با واکسن سینوفارم و عوامل اجرایی انتخابات با واکسن برکت در حال واکسینه شدن هستند.

به گزارش سیاست فردا ، دکتر ناصر رستمی امروز ( 4 مرداد ) در نشست خبری خود با اصحاب رسانه گلپایگان اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کووید 19 تاکنون 15 هزار و 22 نفر در بیمارستان این شهر بستری شدند که جواب آزمایش  844 نفر آنها مثبت بوده است همچنین حدود 15 هزار نفر بیمار سرپایی مربوط به کرونا نیز ویزیت شده اند. در تیرماه سال جاری نیز 85 نفر در بیمارستان بستری شده اند و 675 بیمار سرپایی نیز ویزیت شده اند همچنین در تیر ماه شاهد فوت 7 نفر که مشکوک به کرونا ویا تست مثبت بودند ، هستیم.میانگین افرادی که روزانه برای تست مراجعه می کنند 30 نفر است.

وی ادامه داد: تقاضا می کنیم افرادی که نوبت واکسینه شدنشان رسیده است هرچه سریعتر واکسن بزنند چرا که اکنون چاره ای جز رعایت موارد بهداشتی و واکسینه شدن وجود ندارد. تاکنون در شهرستان گلپایگان 15 هزار 325 دوز واکسن تزریق شده است. 16 درصد جمعیت شهرستان گلپایگان حداقل یک دوز واکسن را دریافت کرده اند و 3/5 درصد از مردم نیز هر دو دوز را دریافت کرده اند همچنین 77 درصد افراد بالای 60 سال اقدام به واکسینه شدن کردند لذا از افراد این گروه سنی که هنوز واکسینه نشدند میخواهیم به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گلپایگان گفت: متاسفانه یکسری باور های غلط درباره واکسن وجود دارد اما مردم بدانند اگر خطر داشت که کادر درمان واکسینه نمی شدند.در شهرستان گلپایگان برای واکسینه شدن افراد تاکنون از واکسن های سینوفارم ، اسپونتیک ، آسترازنکا ، بهارات و برکت  استفاده شده و اکنون شهروندان در شهرستان با واکسن سینوفارم و عوامل اجرایی انتخابات با واکسن برکت در حال واکسینه شدن هستند./فردین عبدلی

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=1147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.