• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
18

تک تازی 4 دهه اقتصاد دولتی در کشور

  • کد خبر : 703
  • 02 تیر 1400 - 22:59
تک تازی 4 دهه اقتصاد دولتی در کشور
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: عهد کردیم از  هرکسی که برای مردم و اعتلای اقتصاد خصوصی کار کرد تشکر می کنیم و از کسی که کار نکرد بخواهیم سوار قطار خدمت شود.
به گزارش سیاست فردا مسعود گلشیرازی در آیین افتتاح اتاق بازرگانی شهرستان گلپایگان اظهار کرد: بعد از این که 4 دهه اقتصاد دولتی در این مملکت تک تازی کرده است در طلیعه گام دوم انقلاب قرار است  آنچه که مانع عدم تحقق اهداف طی 4 دهه گذشته شده بوده ،  به دست مردم محقق شود. اگر  بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست های اقتصاد مقاومتی را بررسی کنیم متوجه می شویم که مقام معظم رهبری معتقد هستند  که برون رفت از وضعیت موجود محقق نمیشود مگر به دست مردم. 
 
وی ادامه داد: در اتاق بازرگانی اصفهان  می بایست در ایجاد شبکه سازی بین فعالین اقتصادی به یک سامان مناسب برسانیم و یکی از این مسیر ها و ساختار سازی ها توجه به ایجاد تشکل های اقتصادی در کنار دفاتر اتاق و شهرستان ها است تا بتوانیم مانند یک هرم به سمت بالا حرکت کنیم و اثر گذاری خود را در اقتصاد ملی  بیشتر کنیم. 
 
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان اتاق های بازرگانی را معتبرترین نهاد بین المللی شناخته شده بخش خصوصی در کل دنیا دانست و  گفت:  بعد از 2 سال کار مستمر مدیران استان و مجموعه های مختلف رتبه 26 کشور در اسفند 97 را به رتبه 12 رساندیم، وضعمان ایده ال نیست اما روبه بهبود است.عهد کردیم از  هرکسی که برای مردم و اعتلای اقتصاد خصوصی کار کرد تشکر می کنیم و از کسی که کار نکرد بخواهیم سوار قطار خدمت شود. در اتاق بازرگانی وظیفه داریم که بستر را برای پرورش نیرویی که توانایی دارد یک روز به صنعتگر یا تاجر بزرگی تبدیل شود فراهم کنیم.
 
گلشیرازی خاطر نشان کرد: بعضا به فعالان اقتصادی می گویند   لیبرال، دلیل آن این بود که فاصله ما با جامعه  زیاد شد و اتحاد مان در جامعه مداری از دست رفت، کار خیر را متفرقه انجام می دهیم؛ در گذشته می گفتند فلان کار خیر را بازیاریان تهران یا صنعتگران اصفهان و … انجام دادند اما اکنون متفرقه انجام می دهیم لذا باید  مهم ترین وظیفه اتاق  را شبکه سازی در حوزه مسئولیت اجتماعی بین اعضا بدانیم. امروز اتاق بازرگانی  اصفهان در استان و سطح ملی در مسائل اجتماعی پیشرو است.
 
لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.