• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
14

خاطره کاوه خداشناس از فیلم برداری ” صبح آخرین روز “

  • کد خبر : 637
  • 02 خرداد 1400 - 10:02
خاطره کاوه خداشناس از فیلم برداری ” صبح آخرین روز “
سریال صبح آخرین روز که روایت زندگی شهد هسته ای مجید شهریاری را در به تصویر کشیده در 30 قسمت، هر شب ساعت 9:30 از شبکه 2 سیما در حال پخش است.

کاوه خداشناس در گفت وگو با سیاست فردا در رابطه با سریال ( صبح آخرین روز ) اظهار کرد:  این سریال یک قصه واقعی است که براساس زندگی دانشکند هسته ای شهید مجید شهریاری می باشد و من این شانس را داشتم که نقش ایشان را بازی کنم. حس و حال این نقش برایم متفاوت بود، دیگر نقش هایم تمثالی از شخصیت ها بودند اما این نقش یک مصداق بارز و شخصیتی حقوقی و حقیقی بود بنابراین باید با ظرافت ویژه ای بازی می شد. شهید شهریاری برای اساتید دانشگاه و فعالین سیستم انرژی هسته ای و اتمی شخصیت مهمی بودند لذا این موارد سبب شد من با ریزه کاری های بیشتری سکانس های این شخصیت را بازی کنم تا خدایی ناکرده به شخصیت حقیقی ایشان خدشه ای وارد نشود.

وی ادامه داد: علاوه بر همکاران شهید شهریاری در سازمان انرژی هسته ای با خانم بهجت قاسمی همسر شهید گفت و گو های مفصلی درباره اخلاق ، رفتار ، دغدغه ها و… ایشان داشتم و تلاش کردم تا جایی که امکان دارد این نقش را نزدیک به شخصیت واقعی ایشان ایفا کنم.

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: در جلسات اولیه ای که با کارگردان و تهیه کننده این سریال داشتم از آنها خواستم نقش دیگری که متفاوت تر از نقش های قبلی ام باشد را برایم در نظر بگیرند چرا که هم برای خودم چالش جذاب تری بود و دیگر اینکه مخاطب هم من را در نقش متفاوت تری می دید اما آقای تبریزی (کارگردان) و آقای علمی فرد ( تهیه کننده) فقط یک لبخند می زدند و تاکیدشان بر نقش شهید شهریاری بود؛ البته از بازی کردن در این نقش بسیار لذت بردم.

خداشناس در پاسخ به خبرنگار سیاست فردا درخصوص خاطره ای جذاب از فیلم برداری این سریال بابیان اینکه اولین بار است که با این سول مواجه می شوم خاطر نشان کرد:زمانی که همکاران شهید شهریاری من را در سازمان انرژی اتمی می دیدند واکنش های جالبی را شاهد بودم حتی یک نفر از همکاران ایشان مرا در آغوش گرفت و گریست. در طول فیلم برداری متوجه شدم که چقدر همه این فرد را مومنانه دوست داشتند و به رفتار، سلامت و انسان بودنش ایمان و اعتقاد داشتند؛ تمام این موارد در طول کار برای من لذت بخش بود و صد افسوس که ما دانشمندی اینچنین را از دست دادیم، جایگزین کردن چنین آدم هایی شاید سالها به درازا بکشد.    انتهای پیام/خبرنگار: فردین عبدلی

به گزارش سیاست فردا؛ این سریال در 30 قسمت، هر شب ساعت 9:30 از شبکه 2 سیما در حال پخش است.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=637

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.