• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
12

دفاع مقدس نمایشگاهی از قدرت و صلابت در برابر زورگویان

  • کد خبر : 1486
  • 11 مهر 1400 - 10:29
دفاع مقدس نمایشگاهی از قدرت و صلابت در برابر زورگویان
فرمانده سپاه شهرستان گلپایگان گفت: دفاع مقدس برای دلباختگان انقلاب اسلامی فصل بی بدیلی از ایثار و مقاومت را به ارمغان آورد.
خبرنگار فاطمه عبدلی / به گزارش سیاست فردا، سرهنگ سید عباس میرکریمی امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: دفاع مقدس برای دلباختگان انقلاب اسلامی فصل بی بدیلی از ایثار  و مقاومت را به ارمغان آورد و نیز دستاوردهای زیادی از جمله اداره جنگ توسط مردم باایمان و سرشار از معنویت، ایجاد منبعی تمام نشدنی از اخلاص و رشادت، توجه به ظرفیت و داشته های خود، توجه به نخبه ها و… را به همراه داشت.
وی ادامه داد: دفاع مقدس یک نمایشگاهی از قدرت، صلابت ، اخلاق ، رفتار رشادت ها، استعداد ها و… در مقابل زورگویان است. دفاع مقدس نشان داد اعتماد به جوانان و توجه به ظرفیت های کشور وابستگی به دشمن را قطع می کند. در جنگ ۸ ساله قله ای به نام دفاع مقدس به وجود آمد.
فرمانده سپاه شهرستان گلپایگان گفت: تبیین نقش هدایت و فرماندهی مقام معظم رهبری ، نهادینه سازی ارزش و روحیه ایثار در جامعه، بهره گیری از فضای گفتمان و… بخشی از راهبردها و سیاست های هفته دفاع مقدس است.
سرهنگ کریمی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس ۹۸ برنامه مختلف در سطح شهرستان اجرا خواهد شد تصریح کرد: تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس، رژه کاروان خودرویی و موتوری، برگزاری یادواره شهدا در محله ورزنه، عطر افشانی و غبارروبی گلزارهای شهدا، برگزاری میز خدمت، صبحگاه مشترک، نواختن زنگ مقاومت، افتتاح خانه محروم، یادواره شهید آبروی محله، حظور تیم پزشکی در مناطق محروم شهرستان، افتتاح پروژه آبرسانی به روستای غرقن، افتتاح طرح مرمت مدرسه، برگزاری جلسه شورای علمی با هدف نزدیک شدن صنعت و علم و… برخی از برنامه هایی است که در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان گلپایگان اجرا خواهد شد.
لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=1486

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.