• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

روز پزشک بهانه ای برای تجلیل از مدافعان حریم سلامت

  • کد خبر : 2891
  • 04 شهریور 1401 - 12:59
روز پزشک بهانه ای برای تجلیل از مدافعان حریم سلامت
فرمانده سپاه شهرستان گلپایگان سرهنگ پاسدار سیدعباس میرکریمی،با صدور پیامی یکم شهریور روز پزشک را به مدافعان حریم سلامت تبریک گفت.

به گزارش سیاست فردا ، فرمانده سپاه شهرستان گلپایگان سرهنگ پاسدار سیدعباس میرکریمی،با صدور پیامی یکم شهریور روز پزشک را به مدافعان حریم سلامت تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

پزشکی حرفه ای است که هیچ زمانی انسان ها از آن بی  بهره نبوده اند. پزشکان با ادای سوگند،متعهد می شوند به نجات زندگی انسانها، اما رسالت آنها تنها محدود به قابلیت و توانایی علمی پزشکی نمی شود، بلکه یک پزشک متعهد علاوه بر داشتن تخصص در امر خطیر پزشکی، آراسته به ویژگی های دیگری نظیر بردباری، راز داری، حسن خلق،ایثار و فداکاری و خیرخواهی است.

مسلما چنین انسان وارسته ای،بیمار نیازمند را با همان چشمی نظاره می کند که بیمار متمول و ثروتمند.فداکارانه در اردوهای جهادی داوطلب درمان و معاینه بیماران کم برخوردار می شود.شب و روز برای او در راه درمان بیماران یکسان است.خطر را به جان می خرد تا انسانی را از مرگ برهاند چرا که به این فرمایش الهی معتقد است که فردی که یک نفر را از مرگ نجات دهد گویا تمام جامعه بشریت را نجان داده است.

در آستانه روز پزشک،ضمن تبریک صمیمانه این روز خدمت همه پزشکان متعهد ایران اسلامی ،پرستاران و مدافعان حریم سلامت و بسیج جامعه پزشکی،از زحمات شبانه روزی شما عزیزان،تقدیر و تشکر نموده ؛در پناه خداوند متعال مؤید و پیروز باشید.

سرهنگ پاسدار سیدعباس میرکریمی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=2891

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.