• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
12

سرای نوآوری حلقه واسط میان صنعت و دانشگاه

  • کد خبر : 715
  • 03 تیر 1400 - 13:45
سرای نوآوری حلقه واسط میان صنعت و دانشگاه
ابراهیمی از افتتاح هشت اتاق بازرگانی در نقاط مختلف استان اصفهان بنا بر آمایش سرزمینی خبر داد و هدف از آن را ارائه خدمات برابر ابرشهر اصفهان در همه نقاط استان به مردم بیان کرد.

به گزارش سیاست فردا به نقل از شبستان 《بهنام ابراهیمی》 در آیین افتتاح اتاق بازرگانی شهرستان گلپایگان، از ایجاد دفاتر منطقه ای در  هشت نقطه مختلف استان برای دریافت خدماتی برابر با اصفهان خبر داد و گفت: اتاق بازرگانی نسل اول، مطالبه گر بود و به نمایندگی از فعالان اقتصادی به رفع اختلال های اقتصادی می پرداخت و اتاق بازرگانی نسل دوم شبکه سازی با هدف وضعیت بهبود کسب و کار فعال بود و بهبود وضع آحاد جامعه و پذیرش مسئولیت اجتماعی وظیفه اتاق نسل سوم است.

مدیر پژوهش و بررسی های اقتصادی اتاق بازرگانی استان اصفهان با یادآوری اینکه صدور کارتهای بازرگانی پس از سو استفاده، هم اکنون از طریق سامانه جامع تجارت انجام می شود، بیان کرد:صدور کارت پس از مرحله سامانه جامع تجارت می تواند به روز در اتاق بازرگانی گلپایگان صادر شود و نیازی به مراجعه به اصفهان نیست و صدور اسناد تجارب نیز از اصلی ترین وظایف اتاق بازرگانی گلپایگان است.

وی با یادآوری اینکه جایگاه اتاق بازرگانی مشورت با حاکمیت بر اساس قانون بهبود کسب و کار است، ادامه داد: صادرات محصولات کشاورزی هم اکنون به صورت هوایی به کویت انجام می شود و درحال گسترش مقاصد پروازی هستیم و همین امر برای حمل و نقل ریلی نیز صدق می کند.

ابراهیمی  احیای گردشگری استان اصفهان پس از کرونا را از وظایف کمیسیون گردشگری دانست و تبیین کرد: ۱۰مرکز شتاب دهنده برای ایفای نقش های مردم در اقتصاد ایجاد شد که می توان به شتاب دهنده صادرات اشاره کرد که ۱۰۰ شرکت مدیریت صادرات با وظیفه صادرات واحدهای تولیدی استان اصفهان تاسیس شده است.

مدیر پژوهش و بررسی اقتصادی اتاق بازرگانی سرای نوآوری را حلقه واسط میان صنعت و دانشگاه خواند و تشریح کرد: پژوهش های دانشگاه به صورت کاربردی در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد که تربیت نیروی مورد نیاز صنعت با نظارت فعال اقتصادی سبب می شود.

 وی وظیفه  واحد پنجره اقتصادی را جمع آوری آخرین آیین نامه ها و ارائه به فعالان اقتصادی مربوطه پیش از اجرایی شدن آن و اصلاح قوانین در صورت نیاز برشمرد و ادامه داد: اتاق بازرگانی حرکت از سمت ارائه خدمت به صورت انبوه به سمت خدمات شخصی آغاز شده است./

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.