• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
14
به دنبال سکانس جنجالی سیدجوادهاشمی

سیدجوادهاشمی زیر تیغ مغرضانه برخی رسانه ها

  • کد خبر : 1397
  • 02 شهریور 1400 - 12:46
سیدجوادهاشمی زیر تیغ مغرضانه برخی رسانه ها
رسانه ها که باید در حوزه فرهنگی به درستی و نه مغرضانه قلم بزنند ، حال با کدام استدلال به این حرکت یک بازیگر خرده وارد می کنند و او را زیر تیغ تیز انتقاد نامنصفانه خود می برند؟

فاطمه عبدلی مدیرمسئول سیاست فردا/ طی روز های اخیر پس از انتشار تصاویری برهنه از سید جواد هاشمی  بازیگر سینما و تلویزیون که مربوط به سکانسی از سریال ( زخم کاری ) بود ، حاشیه هایی را برای این بازیگر به همراه داشت، کاربران فضای مجازی که در مسائل مختلف  اغلب تحت تاثیر واکنش های اولیه قرار میگیرند، با زبانی طنز این سکانس را زیر سوال بردند، آنها معتقدند اینچنین حضوری در یک سکانس برای سیدجواد هاشمی دور از ذهن است، منتقدین برهنه شدن وی را مقابل نقش هایی که در آن شهید شده است و یا چهره های مومن و مذهبی داشته است قرار می دهند و مقایسه می کنند.

اما وظیفه یک بازیگر چیست ؟ آیا بازیگری که بارها و بارها حال به هر علتی( پیشنهاد کارگردان ها، چهره مناسب و…) در نقش شهید،  روحانی، فردی مومن و مذهبی و… حضور پیدا می کند دیگر حق ندارد سایر نقش ها را تجربه کند؟ مگر بازیگری که بیشتر در نقش های دزد ، خلافکار ، منافق ، سارق و… حضور دارد دیگر نباید نقش های مثبت را بازی کند؟

البته واکنش ما مردم عادی و کاربران فضای مجازی که برای فرار از مشکلات معیشتی و خالی شدن سفره هایمان به دنبال سوژه ای هستیم تا لحظاتی با آن سرگرم شویم و خنده ای بر لب داشته باشیم ، دور از ذهن نیست و به آن خرده ای هم وارد نیست اما متاسفم به حال برخی از رسانه هایی که به این اتفاق نقد وارد می کنند ، رسانه ها که باید در حوزه فرهنگی به درستی و نه مغرضانه قلم بزنند ، حال با کدام استدلال به این حرکت یک بازیگر خرده وارد می کنند و او را زیر تیغ تیز انتقاد نامنصفانه خود می برند؟ سوال از این رسانه ها این است تا کنون چند بار از وضعیت نامناسب معیشتی بازیگران نوشته اند که حال انتظار دارند یک فرد نقش های دیگر را رد کند و تنها در یک تیپ جلوی دوربین حاضر شوند؟ این رسانه ها که حالا یادشان افتاده بازیگری به نام سید جواد هاشمی هم وجود دارد یا پیش از این سراغی از وی گرفتند که چطور روزگار خود را سپری می کند؟

امیدوارم این قبیل رسانه هاجوهر انصاف را وارد قلم خود کنند و واقع بین باشند نه غرض نویس.

 

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=1397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.