• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7

شأن مردم رعایت شود

  • کد خبر : 1955
  • 25 اردیبهشت 1401 - 16:26
شأن مردم رعایت شود
فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: طرح حذف ارز ترجیحی مصوبه مجلس است و دولت برای اجرای آن تکلیف قانونی دارد.
خبرنگار: فردین عبدلی/ به گزارش سیاست فردا محمدرضا عسگریان امروز( 25 اردیبهشت)   در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان با گرامیداشت   سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر و  یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: وظایف اداری در ادارات به نحو احسن انجام شود تا خدمت رسانی مطلوبی به شهروندان انجام صورت گیرد ،رعایت نظم و انضباط اداری همواره مورد توجه قرار بگیرد چراکه اعتقاد دارم اگر مقدمات کاری در حوزه اداری رعایت نشود نتایج لازم به دست نخواهد آمد همچنین شان مردم در حوزه مختلف نیز رعایت شود.
وی ادامه داد: طرح حذف ارز ترجیحی مصوبه مجلس است و دولت برای اجرای آن تکلیف قانونی دارد ، در بودجه سال ۱۴۰۱ ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی وجود ندارد البته دولت میتوانست اجرای این مصوبه را به تاخیر بیندازد اما نهایتا باید اجرایی می شد. هر طرح اقتصادی شرایط خاص خود را دارد و ممکن است قضاوت هایی هم در این راستا انجام شود اما رئیس جمهور و وزرای مربوطه در اجرای این طرح اقدام شجاعانه ای انجام دادند.
عسگریان با بیان اینکه این طرح خالی از اشکال نیست گفت: این طرح به گونه ای نیست که به ضرر نظام و مردم باشد. همه ما در جایگاه خود وظیفه داریم که از این طرح دفاع کنیم تا به نحو احسن اجرا شود و اگر عامدانه یا سهوا در راستای خلاف طرح حرکت کنیم باید پاسخگو باشیم ؛ از هیچ مدیری پذیرفته نیست که اظهار نظری در خلاف این طرح بکند همچنین باید در این زمینه مراقب مجموعه کارکنان تحت پوشش خود نیز باید باشیم و با اطلاع کامل کارمندان و جامعه تحت پوشش خود را نسبت به این طرح توجیح کنید.
فرماندار گلپایگان با تشکر از مردم برای همکاری در اجرای این طرح افزود: در ابتدای اجرای طرح باید آستانه تحمل خود را مخصوصا در برخورد با ارباب رجوع بالا ببریم و در زمین دشمن بازی نکنیم. در شهرستان در حوزه تنظیم بازار ادارات مربوطه فعال هستند اما سایر ادارات هم در تامین نیرو و تجهیزات کمک ستاد تنظیم بازار باشند.وظیفه حفظ و حراست از اداره مربوط در شرایط بحران برعهده رئیس آن اداره است.
لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=1955

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.