• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
14

شروع فیلمبرداری “بی همگان” تا ۴۰ روز دیگر

  • کد خبر : 924
  • 16 تیر 1400 - 10:51
شروع فیلمبرداری “بی همگان”  تا ۴۰ روز دیگر
مهران مهام تهیه‌کننده سریال «بی‌همگان» از شروع فیلمبرداری سریال تا ۴۰ روز آینده و پیوستن کارگردان کار به گروه عوامل خبر داد.

به گزارش سیاست فردا ، سریال «بی‌همگان» به تهیه‌کنندگی مهران مهام با اتمام نگارش فیلمنامه از نیمه‌های خرداد وارد مرحله پیش‌تولید شده است.

مهران مهام تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی درباره آخرین وضعیت کار گفت: درحال حاضر همچنان درگیر پیش‌تولید هستیم اما اگر بخواهیم به زمان‌بندی‌های مشخص شده برسیم، تقریبا تا ۴۰ روز دیگر باید فیلمبرداری را شروع کنیم.

این تهیه‌کننده درباره بازیگران این مجموعه عنوان کرد: فعلا در حال انتخاب بازیگران هستیم و هنوز حضور شخصی در سریال قطعی نشده است.

مهام درباره لوکیشنی که سریال آنجا ضبط می‌شود، بیان کرد: فیلمبرداری سریال در تهران پیش می‌رود اما اگر قصه به شکلی جلو برود که نیاز به فیلمبرداری در شهرهای دیگر وجود داشته باشد، به شهرهای دیگر هم سفر می‌کنیم.

این سریال که تا نیمه‌های خرداد کارگردان مشخصی نداشت حال کارگردان آن مشخص شده و به گفته تهیه‌کننده «بی‌همگان»، رضا کریمی قرار است این سریال را مقابل دوربین ببرد همچنین سعید جلالی و علیرضا کاظمی‌پور از نویسنده‌های این مجموعه تلویزیونی ۵۰ قسمتی هستند.

مهام در پایان درباره موضوع این سریال گفت: «بی‌همگان» ملودرامی عاشقانه است که به موضوع ازدواج دختر و پسرها می پردازد و درباره همسانی ازدواج بین دخترها و پسرها است.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=924

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.