• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5
امام جمعه گلپایگان:

فعالیت در سازمان های فرهنگی مقدس است

  • کد خبر : 1974
  • 27 اردیبهشت 1401 - 18:29
فعالیت در سازمان های فرهنگی مقدس است

خبرنگار: وحید اعظمی / به گزارش سیاست فردا ، امام جمعه گلپایگان در آیین تکریم و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گلپایگان گفت: در همان اوایل انقلاب برخی از نهاد ها همچون سپاه پاسداران،  کمیته انقلاب اسلامی ، کمیته امداد و سازمان تبلیغات اسلامی  متناسب با ساختار نظام اسلامی تاسیس شد.  فرهنگ در جامعه ما […]

خبرنگار: وحید اعظمی / به گزارش سیاست فردا ، امام جمعه گلپایگان در آیین تکریم و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گلپایگان گفت: در همان اوایل انقلاب برخی از نهاد ها همچون سپاه پاسداران،  کمیته انقلاب اسلامی ، کمیته امداد و سازمان تبلیغات اسلامی  متناسب با ساختار نظام اسلامی تاسیس شد.  فرهنگ در جامعه ما مظلوم است ، اهمیت و جایگاه آن درک نشده است و بالطبع آثار منفی خود را به جا می گذرد ، اهمیت و اصالت  فرهنگ در بین مسئولین و تصمیم گیران هم مورد توجه قرار نگرفته است  است لذا شاهدیم که بخش های فرهنگی ما ضعیف ترین کارکرد را در طی ۴۰ سال گذشته تاکنون داشتند.


حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی کرامتی  با بیان اینکه فعالیت در سازمان های فرهنگی مقدس است ادامه داد: آیا به نهاد های فرهنگی  که شکل گرفتند  توجه شده است؟ نهاد های فرهنگی مخصوصا فرهنگ‌دینی ما بسیار مظلوم هستند مجموعه‌ای مانند سازمان تبلیغات اسلامی که ماهیت فرهنگی دارد تناسبی بین اعتبارات فرهنگی و سخت افزاری آن وجود ندارد.اهداف شکل گیری سازمان تبلیغات اسلامی به طور ویژه در اساسنامه ذکر شده است. سازمان تبلیغات اسلامی  اگر متوجه شد مجموعه ای به خطا می رود و کار اشتباهی انجام میدهد پیگیری کند. همچنین با تعاملات دستگاه های فرهنگی این سازمان می تواند کارهای بزرگی انجام دهد.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=1974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.