• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
6

متهمان به كلاهبرداری در كاشمر شناسایی و دستگير شدند

  • کد خبر : 2203
  • 20 تیر 1401 - 13:15
متهمان به كلاهبرداری در كاشمر شناسایی و دستگير شدند
فرمانده انتظامی شهرستان كاشمر از شناسایی و دستگيری دو متهم كه اقدام به كلاهبرداری از طريق فروش کالا می‌كردند در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سیاست فردا ، فرمانده انتظامي شهرستان كاشمر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ترشیز خوان؛ از شناسایی و دستگيري دو متهم با هماهنگی مقام قضائی خبر داد که اقدام به كلاهبرداري از طريق فروش کالا مي كردند.

سرهنگ حسين احمدي افزود: در پی شكايت یکی از شهروندان مبني بر كلاهبرداري و فريب وی توسط فردی سودجو در خصوص فروش تلفن همراه، پی گیری موضوع در دستور كار کارآگاهان پلیس آگاهي قرار گرفت.

وی بیان داشت: در تحقيقات کارآگاهان پليس آگاهي مشخص شد كه شاكي يك دستگاه تلفن همراه از فروشنده خريداری كرده كه برند و شماره سريال گوشي كه در بالاي كارتن آن درج شده با مشخصات گوشي داخل كارتن آن مطابقت ندارد.
فرمانده انتظامي شهرستان كاشمر تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهي با انجام اقدامات و بررسي هاي ميداني دريافتند شيوه و روش متهمان به اين شكل بوده كه مدل و مشخصات گوشي فروخته شده با محتويات داخل كارتن آن هيچ گونه مطابقتي نداشته است.

وی اظهار داشت: متهمان دستگیرشده در تحقیقات به عمل آمده به فروش ۳۰ فقره گوشي تلفن همراه به اين روش در سطح شهرستان کاشمر اعتراف کردند.

احمدي یادآور شد: شهروندان در هنگام خريد هوشيار باشند كه فريب چنين كلاهبرداراني را نخورند و از فروشگاه هاي معتبر خريد و هرگونه مورد مشكوك در اين زمينه را از طریق تلفن ۱۱۰ به پليس اعلام کنند.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=2203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.