• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6
معاون سیاسی استاندار اصفهان:

مسئولین موظفند پاسخگوی رسانه ها باشند

  • کد خبر : 1677
  • 25 دی 1400 - 18:59
مسئولین موظفند پاسخگوی رسانه ها باشند
معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: امور را در گوشی به فرماندار نمی گوییم بلکه مقابل اصحاب رسانه بیان می کنیم که در آینده  مطالبه گری شود .

فردین عبدلی/ به گزارش سیاست فردا محمدرضا جانثاری امروز ( ۲۵ دی ۱۴۰۰) در آیین تودیع و معارفه فرماندار گلپایگان اظهار کرد: شعار این دولت  “مردمی بودن” است بنابراین باید  از فکر، اندیشه، همت و دلسوزی مردم استفاده کنیم تنها ملاقات، خوش و بش کردن و کمک های ظاهری به مردم ، مردمی بودن نیست. اعتقاد داریم مردم گلپایگان بهتر از ما مسئولینی که در اصفهان نشسته ایم  صلاح شهر خودشان را می دانند و معتقدیم کارپردازی های امور باید در شهرستان باشد، در استان عقل کلی وجود ندارد و فقط چندتا بخشنامه بیشتر خوانده اند و معلوم نیست که خیروصلاح مردم شهرستان را بهتر تشخیص بدهند.

وی ادامه داد:  زمانی که میخواهیم درباره آب تصمیم بگیریم کشاورزان بهتر می توانند کمک کنند ،  کسی تابه حال دستش یک گاو را لمس نکرده  نمی تواند راجع به دام تصمیم بگیرد و باید از دامدار کمک گرفت؛ برخی در مردمی بودن ادا در می آورند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان خطاب به فرماندار جدید گلپایگان گفت: اینجا گلپایگان است و به خروجی های آن که شامل مراجع تقلید ،سمت های مهم کشوری،  علما و بزرگان ، هنرمندان ، کارآفرینان و … توجه کنید ،این نشان می دهد در این شهر استعداد های فراوانی وجود دارد که باید آنها را کشف کنید.

جان نثاری افزود: دولت  سیزدهم آن حرف غلط که “به آخرت مردم کاری نداریم”  را تکرار نمی کند لذا فرماندار گلپایگان دقت کند هر کاری که انجام می دهد هم دنیای مردم را تامین کند و هم آخرت را ؛ دنیای بدون اخرت پوچ و آخرت بدون دنیا تحجر است. در دولت سیزدهم جریان انقلابی حتما باید رشد کند و مورد مشورت قرار گیرد، انقلابیون در دولت فعلی کرامت دارند.

وی با بیان اینکه فرماندار گلپایگان کم کاری ادارات را نپذیرد تصریح کرد: امور را در گوشی به فرماندار نمی گوییم بلکه مقابل اصحاب رسانه بیان می کنیم که در آینده  مطالبه گری شود . اصحاب رسانه عیون نظام و شهرستان هستند لذا مطالبات مردم را بازگو کنید و به جدیت پیگیری کنید و مسئولین هم موظف هستند به رسانه ها پاسخگو باشند.

به گزارش سیاست فردا ؛ در این مراسم از زحمات محمد حسین یارمحمدیان قدردانی و محمدرضا عسگریان فرماندار سمیرم ، به عنوان فرماندار گلپایگان معرفی شد.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=1677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.