• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4
معاون سیاسی استاندار اصفهان:

مسئولین پاسخگوی رسانه ها باشند و رابطه خوبی با آنها داشته باشند

  • کد خبر : 2898
  • 07 شهریور 1401 - 19:35
مسئولین پاسخگوی رسانه ها باشند و رابطه خوبی با آنها داشته باشند
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت:شهرستان گلپایگان قوت رسانه ای دارد و این نعمت بزرگی است و مردم و مسئولین قدر آن را بدانند.اگر کاستی وجود دارد به گوش مسئولین برسانید و مطالبه گری کنید.

به گزارش سیاست فردا محمدرضا جان نثاری امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان اظهار کرد: عظمت حضور مردم که روز گذشته در تشییع پیکر آیت الله ناصری اتفاق افتاد حقیقتا بی نظیر و غیر قابل وصف بود. برخی میگویند ایشان روحانی بود که خیلی سیاسی نبود و مردم هم او را دوست داشتند در صورتیکه اینطور نیست ، حضرت آیت الله ناصری موضع بسیار شفافی نسبت به نظام  داشت ایشان جمله معروفی دارند که میگویند” اگر مشکلاتی ایجاد شد شما فقط به دهان مقام معظم رهبری نگاه کنید و ببینید ایشان چه می گویند”.

وی ادامه داد:  صریح می گویم که ایشان آیت الله العظمی انقلابی، بود و مردم اینگونه در مراسم تشییع وی حضور داشتند و این به دشمن پیام می دهد که خیلی خودتان را اذیت نکنید. اگر منتظرید که یک روزنه ای از بی دینی پیدا کنید تا بر آن سوار شوید و به این کشور و نظام اسیب بزنید در حماقت به سر می برید، کور نباشید و این جمعیت ها را ببینید و ببینید مردم چطور به یک عالم دینی انقلابی ارادت نشان می دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با بیان اینکه  باید نسبت به وعده هایمان صادق باشیم گفت: یکی از اصلی ترین تاکیدات استانداران به فرمانداران این است که حتی یک مصوبه سفر استاندار به شهرستان ها نباید معطل بماند و اجرایی نشود در همین راستا سامانه ای راه اندازی شده تا از طریق آن در هر برهه از زمان بتوان روند پیشرفت آن مصوبه را رصد کرد که آیا مطابق با جدول زمانبندی پیشرفته است یا خیر. و فرماندارها هم باید به همین شکل پروژه های زمانبندی شده را رصد کنند. نباید بی اعتمادی که بین مردم شکل گرفته است تا بی نهایت ادامه یابد.

جان نثاری تصریح کرد:  شهرستان گلپایگان قوت رسانه ای دارد و این نعمت بزرگی است و مردم و مسئولین قدر آن را بدانند. رسانه ها مطالبات مردم را به گوش مسئولین برسانند و عملکرد مسئولین را نیز صادقانه برای مردم بیان کنند؛ اگر کاستی وجود دارد به گوش مسئولین برسانید و مطالبه گری کنید.

وی یادآورشد: رسانه ای خوب است که بتواند در جهت خدمت به مردم مسئولین را فعال کند و امید را نیز در مردم زنده نگه دارد. اگر رسانه ای به اداره ای مراجعه کرد وسوالی داشت باید جواب او را بدهید . مسئولین رابطه خوبی با رسانه ها داشته باشند.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=2898

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.